Tastatur problem i spil
Fra : Steen Hansen

Dato : 26-01-03 16:22

Hej,

Håber der er en som ved hvad der er galt. Jeg har et problem i spil
med trådløst tastatur. Når jeg f.eks. spiller Mafia, og trykker for at
gå til venstre så bliver han ved med at gå til venstre selv efter jeg
har sluppet knappen. Jeg er nødt til at trykke igen. Det sker dog ikke
hvis jeg bruger et gammelt tastatur med ledning.

Har prøvet følgende keyboards:
Microsoft Cordless Desktop
Labtec
Logitech

Problemet er også i Wolfenstein, MOHAA osv.

Steen

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 27-01-03 13:12

"Steen Hansen" <steen_hansen@eudoramail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Labtec
> Logitech
>
> Problemet er også i Wolfenstein, MOHAA osv.

Jeg har også haft trådløs tatatur og havde også samme problem. Der er kun en
ting at gøre og det er at købe et nyt tastatur med tråd. Det andet er til at
blive idiot af.

Fra : Steen Hansen

Dato : 29-01-03 01:26

"Rene Juulsg rd" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e3521f3$0$13255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ting at gøre og det er at købe et nyt tastatur med tråd. Det andet er til at

Min beslutning er taget. Jeg køber et med ledning og spilder ikke mere tid på det.

Tak
Steen