Skærme
Fijala 3554
Coating på Sony Multiscan 17seII
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 26-01-03 12:35

Jeg har subj. som er 4-5 år gammel.
Så der er efterhånden kommet en del små mindre og et par store ridser i en
anitrefleks-coating der er på skærmen, og jeg vil høre om nogen her har haft
held til helt at fjerne denne coating ?

Bo

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-01-03 14:04

Bo Rattenborg wrote:
> [...]
> anitrefleks-coating der er på skærmen, og jeg vil høre om nogen her har haft

Jeg har hørt man kan bruge tandpasta, men aldrig prøvet selv.

Uanset hvad du ender med at gøre så må du meget gerne fortælle gruppen
om dine erfaringer evt. også direkte på mail til undertegnede.

Mvh

Bruno

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-01-03 16:09

"Bo Rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote in

> [...]
> ridser i en anitrefleks-coating der er på skærmen, og jeg vil høre
> om nogen her har haft held til helt at fjerne denne coating ?

Hvis du vover forsøget vil jeg også meget gerne høre om det lykkedes
dig at fjerne det helt, og også gerne hvordan. Jeg har nemlig også et
par mindre ridser i skærmen, og den står ikke et sted hvor der er
risiko for mange reflekser - så jeg kunne egentlig også godt tænke mig
at slippe af med antireflekscoatingen.

Prøv eventuelt at kontakte Sony's danske afdeling og spørg om det er
muligt at fjerne det helt - der er jo ikke garanti på den længere så de
kan vel være ligeglade :)

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.