MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netværk
Fra : Michael Petersen

Dato : 26-01-03 10:18

Hejsa.

Jeg har banket en lille server op, med Win98 på, men den JEG bruger har
WinXP.

Jeg er kommet så langt, at jeg kan se den lille server under Netværkssteder
her på min "store" PC.
....men jeg må ikke få adgang ?

Min store køre WinXP Pro DK - SP1
Den lille server kører Win98 SE DK

Any help ?

Fra : jens

Dato : 26-01-03 12:28

"Michael Petersen" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> WinXP.
>
> Jeg er kommet så langt, at jeg kan se den lille server under

W98 skal have fildeling slået til, netværkstedders egenskaber, lige under
alle protokoller er der en knap hvor der skal "v" i de 2 bokse.
Og i sidste fane skal det vær "shared" mode der er valgt.

Derudover skal en mappe være delt for at der gives adgang.

mvh Jens