Problem med fildeling
Fra : IceCube

Dato : 26-01-03 10:13

Jeg har forbundet 2 Windows XP (prof.) med hinanden via et krydset kabel.
Hardware, software og opsætning på de maskiner er identisk.
Printeren er tilsluttet computer A. Og der er ingen problemer med at dele
denne. Udskrift fra computer B kører problemfrit.

Jeg skal fra computer A have adgang til (læse/redigere/gemme) alt på C:
drevet på computer B. Og det samme gælder den anden vej rundt. Jeg har
derfor sat deling på C: drevet på begge maskiner.

Jeg kan fra computer B godt få adgang til alle mapper og filer på computer
A.
Men fra computer A kan jeg ikke få adgang til alle mapper og filer på
computer B. Jeg kan f.eks. ikke få lov til at kigge i brugernes mapper på
computer B som for eksempel \\computerB\Harddisk\Documents and
Settings\bruger1. Jeg får bare en meddelelse om, at nævnte sti ikke er
tilgængelig fordi der muligvis ikke er adgang til netværksressourcen. Adgang
nægtet!

Hvordan løser jeg problemet, så jeg også kan få adgang til alt på computer B
fra computer A?

Mvh IceCube

Fra : jens

Dato : 26-01-03 12:13

"IceCube" <jeggider@ikkehavespam.dl> skrev i en meddelelse
> [...]
> nægtet!
>
> Hvordan løser jeg problemet, så jeg også kan få adgang til alt på computer

Aktiver gæstekontoen på B.

mvh Jens