MS Windows
briani 27239
Hjææælp til XP
Fra : Gosia

Dato : 26-01-03 09:43

Hej alle..

jeg har et mega problem, min pc har været opmagniseret i 8 måneder og har
lige fået den..nu er det bare lige sådan at jeg har glemt Log on til
Windows.....
Der står ved opstart: as i username hvilket må være administrator, men
password?? hmm nogen gode forslag ud over format c: ??

Takker

Jean

Fra : Don_E

Dato : 26-01-03 12:56

"Gosia" <gosia@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der står ved opstart: as i username hvilket må være administrator, men
> password?? hmm nogen gode forslag ud over format c: ??

Kan start i fejlsikkerestilstand ikke hjælpe?
--
/DonE

Fra : Thomas

Dato : 26-01-03 17:38

> [...]
> Der står ved opstart: as i username hvilket må være administrator, men
> password?? hmm nogen gode forslag ud over format c: ??

En hurtig søgning på Google giver dig dette..
http://makeashorterlink.com/?A6F822A33

prøv dig frem.. og fremover kan du bruge de diskette som man kan lave i xp,
der kan override alle dine passwords.. men det er jo så bare et spørgsmål om
at gemme den godt, hvis man har følsomt materiale på sin maskine.

Venligst

Thomas