Skærme
Fijala 3554
Spørgsmål ang. Mitic fladskærm
Fra : Serial # 19781010

Dato : 11-03-01 12:03

Jeg overvejer fladskærm, men ville gerne have eventuellt kommentarer
fra nogen der har prøvet fladskærm fra Mitic !!
Den jeg overvejer kan ses her :
http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/prcdata/prodframe.d2w/report?prrfnbr=1118017&prmenbr=302&CGRY_NUM=533

eller på : http://www.prc-data.dk/

Den skal ikke bruges til spil....

På forhånd tak

Olfert...

Fra : Karsten Olesen

Dato : 11-03-01 17:47

"Serial # 19781010" <olfert@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/prcdata/prodframe.d2w/rep
ort?prrfnbr=1118017&prmenbr=302&CGRY_NUM=533

________________________

Skærmene hedder MITAC.

Hvem er egentlig distrubutør ?

Jeg mener også MITAC laver bærbare...?

Hilsen

Fra : Serial # 19781010

Dato : 11-03-01 17:51

Så først stavefejlen da jeg havde sendt siden afsted, ved ikke hvem
der importere den, det er ved PRC jeg har set den, og syntes prisen
lød tiltalende.
Jo, Mitac laver bærbare, men kender dem ikke...

Det var mere om den er værd at investere i, skal hovedsaglig bruges
til brugerprogrammer...

På forhånd tak.
Olfert...

Fra : A K

Dato : 12-03-01 20:43

Hej, jeg har selv nævnte skærm, og er godt tilfreds med den. Jeg har
købt den 2 km. syd for den dansk tyske grænse, og gav 5300,- dk kr.
for den. Den jeg har hedder godt nok Novita, men på kassen og bag på
skærmen står der Mitac, og ud fra driverne kan det også ses det er en
Mitac. Hvis du er interesseret kan jeg maile dig adresse og telefon
nr. Der er da en mulighed for at spare 700,- kr. hvis du da bor i
nærheden af grænsen.

--
Allan
Kristensen