Battlefield haves-hjælp søges!!
Fra : Hans Lassesen

Dato : 26-01-03 03:23

Hvis der skulle være en venlig sjæl som har et forslag til, hvordan min søn
for Battlefield til at fungere ville han og jeg blive mægtig glade. Maskinen
burde kunne klare det - en pentium 4, 1,8 ghz, 512 mb ram, geforce 3,
directx 9, diverse grafikkortopdateringer (men ved ikke om det er de
rigtige). Spillet køre bare så trægt og fryser igen og igen - øv og atter
øv. En snakkede om opdatering af detonatore til grafikkortet på Nvidias
hjemmeside, men dem, hvad det så end er, kan jeg ikke finde, jeg har hentet
og installeret lidt i blinde, for jeg aner ikke noget om det. Håber en
derude har et godt tip. På forhånd tak.
Venligst - Hans

Fra : Klander

Dato : 26-01-03 12:40

"Hans Lassesen" <seabird@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
hentet
> og installeret lidt i blinde, for jeg aner ikke noget om det. Håber en

Hej

Nu beskriver du ikke hvad for et styresystem i bruger, men i kan hente
driver her http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products
under download driver.
Der er også kommet en opdate til spillet som hjælper meget
og kan hentes her
http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefield1942/bf1942_v1.2_full.exe.html

eller her
http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/gamedemo.jsp?state=1111