C55!
Fra : Morten Holm

Dato : 26-01-03 02:24

Hej!

Jeg er ved at købe en Siemens C55! kan der ligge telefonnumre på telefonen??
eller kan man kun have telefonnumre på Sim-kortet??
Ög hvor mange er der plads til?
Er der nogen som har dårlige eller gode minder om sådan en telefon??

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-01-03 10:48

Morten Holm wrote:

> Hej!
>
> Jeg er ved at købe en Siemens C55! kan der ligge telefonnumre på telefonen??
> eller kan man kun have telefonnumre på Sim-kortet??

Det kan man selv bestemme.

> Ög hvor mange er der plads til?

Det kan jeg ikke huske.

> Er der nogen som har dårlige eller gode minder om sådan en telefon??

Ikke andet en den er for lille. Jeg udskiftede min efter et par uger, da den
ikke er beregnet til folk med normal håndstørrelse.

Ib Jakobsen

Fra : Lars

Dato : 26-01-03 11:51

On Sun, 26 Jan 2003 02:24:19 +0100, "Morten Holm"
<Miniholm@hotmail.com> wrote:

>Jeg er ved at købe en Siemens C55! kan der ligge telefonnumre på telefonen??
>eller kan man kun have telefonnumre på Sim-kortet??

Begge dele.

>Ög hvor mange er der plads til?

50 på telefonen.

>Er der nogen som har dårlige eller gode minder om sådan en telefon??

Jeg er glad for min, den fylder og vejer ikke særlig meget, og
har god batterilevetid, og det er de ting der er vigtigst for
mig.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>