HTML hjælp søges til spec. tæller
Fra : Sven

Dato : 26-01-03 00:12

Hej.
Jeg har brug for noget html-kode der gør, at browseren (IE6) åbner 2
vinduer, og disse 2 sider, a.htm og b.htm skal så kalde hinanden præcis 500
gange. Der må MEGET gerne skrives tællerværdi i a.htm, så man kan følge med
i hvor langt den er nået-

Jeg har prøvet med <A href ... osv, men så skal jeg klikke med musen for
hver gang, hvilket ikke dur.

Forenklet set forestiller jeg mig noget der minder om følgende:

a.htm:
for (var i=0; i<500; i++)
{
if i<500
<"etellerandet"http://www.mitdomæne.dk/b.htm>
else
FÆRDIG
}

b.htm
<"etellerandet>http://www.mitdomæne.dk/b.htm>

Hvordan gør man dette?

Sven

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-01-03 00:33

Sven skrev:

> Jeg har brug for noget html-kode der gør, at browseren (IE6)
> åbner 2 vinduer, og disse 2 sider, a.htm og b.htm skal så
> kalde hinanden præcis 500 gange.

Det kan ikke gøres i html, men det skulle til gengæld være muligt i
javascript. Prøv at spørge i
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Sven

Dato : 26-01-03 01:00

> Det kan ikke gøres i html, men det skulle til gengæld være muligt i
> javascript. Prøv at spørge i
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

Tak for svaret. Jeg har nu forespurgt i den foreslåede gruppe.

Sven