MS Windows
briani 27239
Deling af modem forbindelse??? How to
Fra : Henrik

Dato : 25-01-03 23:33

Hej,
er der nogle venlige sjæle i forummet der kan hjælpe mig med følgende. Min
gamle far har 2 computere i netværk, den ene med win2000 og den anden med
WinMe. De kommunikerer fint med hinanden mht. deling af printer og filer
osv.

Computeren med Win2000 har et model tilsluttet og min far vil gerne kunne
bruge dette modem til også at kalde op til nettet fra maskinen med WinME.
Hvordan konfigureres dette og er det overhovedet muligt?

Pft

/Henrik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-01-03 03:04

In dk.edb.system.ms-windows, Henrik <sands@wanadoo.dk> says...
> Computeren med Win2000 har et model tilsluttet og min far vil gerne kunne

Søg i hjælpefunktion efter ICS (Internet Connection Sharing)

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Klaus

Dato : 26-01-03 11:07

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.system.ms-windows, Henrik <sands@wanadoo.dk> says...
>
> Søg i hjælpefunktion efter ICS (Internet Connection Sharing)

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/ kan måske bruges.
Klaus