Færge-dansegalla
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-03 23:23

DANSEBANDS-FÆRGER I SVERIGE

Ja i Sverige fårstår de hvad det drejer sig om. Prøv at se hvordan
dansebandsmusikken bare sejler derudaf. Så til de mange
slagermusikinteresserede her i gruppen er der lige en smagsprøve på hvad der
sker på Sveriges 2 største morskabsfærger.

http://www.vikingline.se/ (Klik på "Dancing Quieen", så skal i barese
grønlangkål)

http://www.birka.se/

DANSEBANDSFÆRGE I DANMARK

Danmarks vist nok eneste morskabsfærge har også et enormt program. Færgen
sejler mellem Frederikshavn og Oslo. Der er dansebandsmusik i lange baner.

Fra : Erik Graversen

Dato : 26-01-03 04:20

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e330dd7$0$202$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> DANSEBANDS-FÆRGER I SVERIGE
>
> Ja i Sverige fårstår de hvad det drejer sig om. Prøv at se hvordan
> dansebandsmusikken bare sejler derudaf.

Ja de er nu ikke så dumme de svenskere! Så slap de af med dem

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 26-01-03 09:38

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e330dd7$0$202$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
der
> sker på Sveriges 2 største morskabsfærger.

Det giver mig en god ide.Jeg tænker på de to færger "Pinen og Plagen der
sejlede oppe i din hjemegn før broen kom.Sæt dem i drift igen som
dansebandsfærger.Så får færgernes navne pludselig den rette betydning

Mvh. Finn

Fra : Peter T.

Dato : 26-01-03 12:35

FINN EGMOSE wrote:

> Det giver mig en god ide.Jeg tænker på de to færger "Pinen og Plagen der
> sejlede oppe i din hjemegn før broen kom.Sæt dem i drift igen som
> dansebandsfærger.Så får færgernes navne pludselig den rette betydning

:D

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-01-03 15:14

"Åge Halldorsson" wrote:

> [...]
> slagermusikinteresserede her i gruppen er der lige en smagsprøve på hvad der
> sker på Sveriges 2 største morskabsfærger.

Åge, jeg vil foreslå at du holder dig til sandheden.

Hvis det du skriver om den store interesse for den type musik du kan lide, er
korrekt, er flg. udsagn det rene sludder:
"Så til de mange slagermusikinteresserede her i gruppen"

Du skulle overveje at få et job indenfor marketings branchen. De har også
problemer med sandheden.

Da jeg ikke er interesseret i den musiktype du jævnligt har beskrevet, er jeg
ikke bekendt med hvor udbredt det er i Danmark.

Men jeg har fulgt ret godt med i denne gruppe. Og en ting er sikkert:
Meget få af de der har indlæg i gruppen deler din interesse.
Dog kan jeg ikke udtale mig om de der kun læser, og ikke giver indlæg. Og det
kan _du_ _heller_ _ikke_.

Jeg vil foreslå at du holder dig til sandheden. - Om hordan det foregår i
gruppen
Og forsøger at holde dig til sandheden om hvor populær den musiktype du kan
lide, faktisk er.

Kort sagt:
Jeg mener at du skulle moderere dit ordforråd.
Og så holde din personlige tro om hvor mange der er enige med dig til dine
private mails. Offentliggør det ikke.

Forslag: Skriv dine indlæg, læs dem et par gange i løbet af et par dage.
Overvej derefter om de skal sendes.

Det skulle kunne fjerne en del af dine dårlige indlæg.

--
Mvh. Jørgen

Fra : B|aze

Dato : 26-01-03 19:09

I second that :)

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 27-01-03 17:10

B|aze wrote:

> I second that :)

Er det en kommentar til mit indlæg.?
Jeg forstår det ikke.

Iøvrigt: Du skulle forsøge at følge normerne.
Nemlig at svare under det du kommenterer, og slette overflødig tekst.

Lær hvordan ved at kigge på linket herunder.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Erik Graversen

Dato : 27-01-03 20:11

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse news:3E3559EB.29BDC0B@aa.sa.dk...

> Er det en kommentar til mit indlæg.?
> Jeg forstår det ikke.

"I second that" er engelsk og kan oversættes som "det er jeg enig i"

> Iøvrigt: Du skulle forsøge at følge normerne.
> Nemlig at svare under det du kommenterer, og slette overflødig tekst.

Det gør B|aze jo også hvis han er enig i det hele

>Lær hvordan ved at kigge på linket herunder.

Og engelsk kan man lære på aftenskolerne

Mvh,

Erik.

Fra : B|aze

Dato : 28-01-03 00:58

I second that Erik ;)

Nej spøg til side Jørgen...nu ved jeg godt at jeg lige i det der tilfælde
skrev over teksten...og jeg kender reglerne udemærket.
Men eftersom jeg er enig i hvad du skrev til Åge, vælger jeg at at give mit
samtykke/enighed/forståelse til udtryk øverst i teksten, blot for at
illustrere at du ikke er den eneste der har de synspunkter omkring Åge. Det
var ment som en støtte men jeg kan se den var spildt på dig. Du kan sikkert
også klare dig uden ;)

Engelske ord og sætninger kan slåes op på linket nedenunder :)

http://dictionary.reference.com/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-03 05:59

nyhedsmeddelelse:3e35c7ac$0$71709$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> samtykke/enighed/forståelse til udtryk øverst i teksten, blot for at
> illustrere at du ikke er den eneste der har de synspunkter omkring <
og en masse intetsigende snak.
__________

STOP SABOTAGE AF NYHEDSGRUPPEN
Nu er de fleste her i gruppen nok så inderligt ligeglade med dit
uinteressante
ævl om hvad du mener om forskellige folk. Så interessant er du heller ikke.
Lad være at sabotere nyhedsgruppen og dens tråde. Denne tråd handler om
"Færge-dansegallaer" og ikke om dig. Det burde da ikke være vanskeligt
for dig at forstå. Hold al dit "æv-bæv du er dum" hjemme i din sandkasse,
hvor det hører hjemme.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-01-03 09:05

> [...]
> "Færge-dansegallaer" og ikke om dig. Det burde da ikke være vanskeligt
> for dig at forstå. Hold al dit "æv-bæv du er dum" hjemme i din sandkasse,

Du skulle nødigt snakke åge... Du sabotere sku nyhedsgruppen mere
end andre..

Henrik..

Fra : Martin Møller

Dato : 28-01-03 10:29

> Du skulle nødigt snakke åge... Du sabotere sku nyhedsgruppen mere
> end andre..

Apropos nyhedsgruppe. Der var for noget tid siden en større tråd om
oprettelse af en dansktop-ng. Er det gået i sig selv? (Det er ikke en
kritik af nogen.)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Henrik S.

Dato : 28-01-03 11:13

"Martin Møller" <martinhm@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Apropos nyhedsgruppe. Der var for noget tid siden en større tråd om
> oprettelse af en dansktop-ng. Er det gået i sig selv? (Det er ikke en
> kritik af nogen.)

Genial Idé.!!!

Så er der plads til alle åges indlæg der..

(Gud hvor bliver der tomt i dk.kutur.musik og dk.medier.radio)

Fra : Stripteasepaula

Dato : 28-01-03 12:06

> (Gud hvor bliver der tomt i dk.kutur.musik og dk.medier.radio)
Jeg troede det her var tomhed.
"radio skal høres i æteren"
stp red.

Fra : B|aze

Dato : 28-01-03 19:58

> [...]
> "Færge-dansegallaer" og ikke om dig. Det burde da ikke være vanskeligt
> for dig at forstå. Hold al dit "æv-bæv du er dum" hjemme i din sandkasse,

Nu handler mit post jo ikke om mig din klaphat, og desuden synes jeg ikke at
du skal tale på vegne af "gruppen" da du nok er den mest fremmedgjorte
heromkring. Jeg hverken sabotere eller noget der ligner, det eneste jeg gør
at give Jørgen ret i hans holdninger, så hvis du ikke kan tage at folk synes
at dit dansktop trip er spild af båndbredde og desuden er fuld af
formodninger og forhåbninger. Så synes jeg du skulle holde op med at poste,
hvilket sikkert ville glæde mange. Men der er måske også nogle der synes
dine indlæg er vildt fede, og dem vil jeg selvfølgelig ikke frarøve en så
stor mængde viden som du tilsyneladene har om dette emne. Derfor siger jeg
hverken at du er dum eller skal holde op med at poste, men blot overvej om
folk overhovedet gider at læse hvad du egentlig skriver???
Så hvis der ikke var andet?? vil jeg gå tilbage til min sandkasse og se om
jeg kan si noget mere "dansktop" frem

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-03 20:32

nyhedsmeddelelse:3e36d2ad$0$71688$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> din klaphat,

SVAR: Fy

> at folk synes at dit dansktop trip er spild af båndbredde og desuden er
fuld af
> formodninger og forhåbninger. Så synes jeg du skulle holde op med at
poste,

SVAR: Helt fint. Det er bare ret uinteressant hvad slagermusikmodstandere
mener
om hvad andre bør skrive. Det kan egentligt intet bruges til. Det er faktisk

inderligt ligegyldigt om der er 10 eller 100 der synes om indlæget. det er
skrevet til
dem som synes om det.

> hvilket sikkert ville glæde mange. Men der er måske også nogle der synes
> dine indlæg er vildt fede,

SVAR: Jamen så er det jo dem,r som det er skrevet til.

> og dem vil jeg selvfølgelig ikke frarøve en så
> stor mængde viden som du tilsyneladene har om dette emne.

SVAR: Jamen det er jeg da dybt taknemmelig overfor. havde jeg haft en hat,
så havde jeg
taget den af for dig.

> Derfor siger jeg
> hverken at du er dum eller skal holde op med at poste, men blot overvej om
> folk overhovedet gider at læse hvad du egentlig skriver???

SVAR: Der er der da ingen grund til at spilde tid med at overveje hvor mange
der læser dem.

> Så hvis der ikke var andet?? vil jeg gå tilbage til min sandkasse og se om
> jeg kan si noget mere "dansktop" frem

SVAR: Jamen så må du da hygge dig. Du er SANDelig heldig at du har sådan en
sandkasse. HIHI

Ærbødigst Åge