MS Windows
briani 27239
Kald af kommando inden start af hibernate ~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 25-01-03 22:39

Er det muligt at angive et kommandokald, som foretages automatisk, og som
det første, når hibernate aktiveres i Windows XP?

Jeg har det problem at min driver til mit Hoontech 4DWave NX lydkort
forhindrer min installation i at gå i dvale/hibernate, men kun hvis det
afspiller lyd idet hibernate skal påbegyndes. Mit håb var så at bede Winamp
(og evt. media player) om at standse, når hibernate aktiveres. Håber det kan
lade sig gøre, for det ser ikke ud til, at der udvikles mere på driverne til
dette kort :(

Fra : Henrik Olsen

Dato : 25-01-03 22:41

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.com> wrote in message
> Er det muligt at angive et kommandokald, som foretages automatisk, og som
> det første, når hibernate aktiveres i Windows XP?

Som alternativ, men laaaaangt fra så godt, kunne jeg ønske mig at kommandoen
kunne kaldes ved tryk på on/off-knappen, som p.t. er sat i XP til at bringe
maskinen i hibernation (altså igen som det første der sker).