Outlook 2000 vil ikke starte ??
Fra : Jensen

Dato : 25-01-03 22:08

Mit problem er at Outlook 2000 ikke vil starte.
Dog kommer det lille vindue med det det er ved at starte men der sker ikke
mere.
Efter noget tid kan jeg med ctrl+alt+delete se at programmet ikke svare.
Hvad kan være årsag og hvordan kan jeg finde en løsning på problemet.

Mvh Jensen
Prøv Jensen's væp ting www.banankongen.dk
For gamle radio nørder www.ras916.dk
Tjaa www.bikinigirls.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-03 23:13

"Jensen" <REMOVE_jjn@jubiipost.dk> skrev
> Mit problem er at Outlook 2000 ikke vil starte.
> Dog kommer det lille vindue med det det er ved at starte men der sker ikke
> mere.

Hvad er der gået forud for problemet, har maskinen været lukket brutalt ned
uden at Outlook har været lukket?
Har du prøvet at starte Outlook og så lade computeren stå urørt i lang tid,
måske op til en hel time?
Har selv oplevet et problem som dit. Det blev afhjulpet ved at computeren
stod urørt i lang tid efter at man har sat den til at åbne Outlook, til
sidst åbner Outlook, for at virke normal derefter.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jensen

Dato : 26-01-03 09:30

Hmmm nu virker det igen.
Som du forslog så lod jeg den stå i aftes. Ca. 1 time efter startet Outlook
op.
Her til morgen har det virket fint.
Tak

Mvh