Triband
Fra : Jimmy

Dato : 25-01-03 19:50

Hej

Hvilken model er den billigste triband?
Skal kun bruges til SMS.

mvh
Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 25-01-03 21:50

> Hvilken model er den billigste triband?
> Skal kun bruges til SMS.

Et forslag kunne være:
Motorola Timeport 260: 1,- kr. med Orange Match.
http://www.tk-shopping.dk/orange.asp

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 25-01-03 22:22

Fischer wrote:

> [...]
> http://www.tk-shopping.dk/orange.asp
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

TDC har i øjeblikket tilbud på Motorola Timeport T260.
Jeg tror det var 199 kr.
Men prøv at checke dem
med venlig hilsen
Erling Simonsen

Fra : Jimmy

Dato : 26-01-03 00:06

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in message

> Et forslag kunne være:
> Motorola Timeport 260: 1,- kr. med Orange Match.
> http://www.tk-shopping.dk/orange.asp

Det var nok ikke nogen ringe ide.
Det vil koste mig telefon + 6 * 40 + unlock på 50 = 291 kr.

Er der noget jeg overser?

Hvis nogen kender et billigt tilbud med en triband (hvilkesomhelst) og
Telmore ville det være herligt.

mvh
Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 26-01-03 07:38

> Det var nok ikke nogen ringe ide.
> Det vil koste mig telefon + 6 * 40 + unlock på 50 = 291 kr.
> Er der noget jeg overser?

Næh.

Men du skal ikke forvente en SMS-maskine a'la en Nokia 3310. En T260 er
forretningsmandens telefon med Triband, gode datafunktioner og IrDa.
Så når vi snakker menu'er og SMS skrivning, så er det IKKE en Nokia .....

Fra : Jimmy

Dato : 26-01-03 10:45

> [...]
> forretningsmandens telefon med Triband, gode datafunktioner og IrDa.
> Så når vi snakker menu'er og SMS skrivning, så er det IKKE en Nokia .....

Det er fint - Jeg synes alligevel ikke om Nokia til SMS.
Jeg bruger normalt Ericsson T29 og ville aldrig overveje en ordbog.

Herligt herligt - Tak for hjælpen,
Jimmy

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-01-03 13:35

On Sun, 26 Jan 2003 10:45:23 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote:

>Det er fint - Jeg synes alligevel ikke om Nokia til SMS.
>Jeg bruger normalt Ericsson T29 og ville aldrig overveje en ordbog.

Der er en slags ordbog i Motorola T260, så den gætter hvilket ord man
er ved at skrive. Jeg ved ikke hvordan det er i Nokia.

Kurt Brixen

Fra : Jimmy

Dato : 26-01-03 14:43

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> wrote in message

> Der er en slags ordbog i Motorola T260, så den gætter hvilket ord man
> er ved at skrive. Jeg ved ikke hvordan det er i Nokia.

Ahh - Håber man kan slå den fra!

Tak for info!

mvh
Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 26-01-03 15:17

> Ahh - Håber man kan slå den fra!

Det kan man.

Fra : Fischer

Dato : 26-01-03 15:14

> Der er en slags ordbog i Motorola T260, så den gætter hvilket ord
> man er ved at skrive. Jeg ved ikke hvordan det er i Nokia.

Princippet er det samme i Nokia, men T260'eren er ikke en SMS-maskine som
mange Nokia telefoner er.
Hvis du prøver at kigge tilbage i gruppen, så vil du se hvilke katastrofer
der har været når nogen har købt en mobil af et andet fabrikat - evt. en ny
model.
Disse SMS storforbrugere har nogle ekstremt hurtige SMS-mutant fingre, så de
spytter ord afsted hurtigere end skidt fra en spædekalv.
På nogle telefoner er ordbogen så kommet et par ord bagud, og så er der
jammer og klage og "katastrofe" og "livet er ikke værd at leve".

Fra : Peter J

Dato : 28-01-03 06:42

Hejsa gruppe

Hvor kan man få unlocked en Motorola T260 i Danmark? Jeg kan ikke finde
nogen som på sin hjemmeside har oplysninger om netop denne model. Jeg vil
være meget glad for at få et svar - helst på et billigt sted - 50 - 100 kr.

Tak
Peter

Fra : Fischer

Dato : 28-01-03 06:51