Tølt & traver *G*
Fra : Berit Nielsen

Dato : 11-03-01 11:20

Hejsa.
Jeg har lige opdaget at min DV hest faktisk må være et kryds imellem Traver
og Islænder.
Hvorfor... jo ser du jeg har fundet ud af at han rent faktisk kan tølte ,
og traveren det kommer sig af at jeg elsker mine hestes lange maner, og en
hest med lang man må da være en traver.
Er oftest folks maning.
Jeg syntes bare lige jeg ville gøre opmærksom på at islænderen ikke længere
har eneret på denne gangart,
så næste år må vi da bestemt kunne komme med til IStølt i skøjtehallen....
tror i ikke *GGG*

Hilsen Berit N

Fra : Tine Gade

Dato : 12-03-01 10:05

Hej!

Er der ikke flere racer der kan det?? Jeg så udsendelsen fra Herning i
weekenden, og mener at der var en anden race der tøltede...
Tine