Lige Margener ???
Fra : Palle R. Jensen

Dato : 25-01-03 18:31

Hejsa ..

Jeg ville høre om man ikke kan sætte teksten på Lige Margener,
eller hvad det nu hedder.

I f.eks. word2000 kan man venstre- højre-centrere teksten. Bare
centrere det og så sætte lige margener.
Men kan man også det på en hjemmeside?

Jeg har prøvet i frontpage2000, men den kan ikke finde ud af det
..

Håber der er en der kan hjælpe !

Hilsen Palle.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 21:15

Palle R. Jensen <paile@mail1.stofanet.dk> skrev :

>I f.eks. word2000 kan man venstre- højre-centrere teksten. Bare
>centrere det og så sætte lige margener.
>Men kan man også det på en hjemmeside?
>
>Jeg har prøvet i frontpage2000, men den kan ikke finde ud af det

Jeg ved ikke, hvordan man laver det i FP 2000, men du kan vidst
lave noget css, du skal have fat i noget text-align: justify.

margener</p>

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-01-03 23:54

Med CSS. text-align: justify.

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 26-01-03 09:52

Følgende er nedfældet af Palle R. Jensen:

> Hejsa ..
>
> Jeg ville høre om man ikke kan sætte teksten på Lige Margener,
> eller hvad det nu hedder.

Brug CSS til det.

Eks.

Dette vil give al teksten i cellen (<td>) lige margener.

Kasper K
Find en masse gode svar på de spørgsmål
der oftest stilles i nyhedsgruppen d.e.i.w.s.a
http://www.asp-faq.dk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 26-01-03 09:54