Lasat speed II USB Win 2000
Fra : Kim

Dato : 11-03-01 11:05

Understøttes Usb på Lasat speed II ikke på Win 2000 , mit system finder ikke
modem når den er sluttet til USB port mvh. Kim

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 11-03-01 12:34

Der er drivere på Lasat's hjemmeside. Det kører fint her.

Fra : Testpersonen

Dato : 11-03-01 20:09

> [...]
ikke
> modem når den er sluttet til USB port mvh. Kim

Du skal først instalere det under serial.. og hvis du ikke har nyeste
firmware på sped 2'n så opdater lige..
så afinstalere du serial og instaler USB driverne.. og w2k burte selv komme
og sige at den har noget på USB porten.. ellers har du en død USB port...

Testpersonen

Fra : Kim

Dato : 12-03-01 18:33

Ja den er død når jeg kører Win 2000 under Win 98 har jeg ingen problemer,
kan det være mit PCI to USB card ? der ikke findes af win 2ooo det er plug
and play men det var måske kun til Win98??? MVH: KIM

Fra : Testpersonen

Dato : 12-03-01 20:08

"Kim" <kim@mail.dk> wrote in message news:98j0vn$7vu$1@news.inet.tele.dk...
> Ja den er død når jeg kører Win 2000 under Win 98 har jeg ingen problemer,
> kan det være mit PCI to USB card ? der ikke findes af win 2ooo det er plug
> and play men det var måske kun til Win98??? MVH: KIM

Ah det sagde du ikke noget om.. kan du se din USB card i w2k's hardware
profil ??
hvis ikke så er problemet jo der :)

Testpersonen

Fra : Kim

Dato : 13-03-01 00:41

Mine Usb porte virker fint nu, men jeg kan ikke instalere driver til
modemet. jeg har måske ikke det rigtige, ved nogen hvad den hedder og hvor
den ligger??? Mvh. Kim

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 13-03-01 21:43

> Mine Usb porte virker fint nu, men jeg kan ikke instalere driver til
> modemet. jeg har måske ikke det rigtige, ved nogen hvad den hedder og hvor
> den ligger??? Mvh. Kim

Prøv www.lasat.com eller TDC's side: www.isdn2hotline.dk

Her ligger opdateringer til software og firmware. (der skal bruges til
win2000 og USB)

Kasper Ladingkær
www.kasper.ladingkaer.dk - www.ladingkaer.dk