MS Windows
briani 27239
windows ME beskadiget som fabriksfejl ?
Fra : Martin Fæster

Dato : 25-01-03 18:06

Jeg har 2 originale WinME upgrade cdromer der begge har en beskadiget
win9x\Catalog.cab beskadiget .
Kan ikke udlistes med extract i DOS trods alle andre cab-filer kan , og fra
windows melder Wincommander at filen er beskadiget.
Er der andre end jeg der har dette fænomen og hvad skal der være i
catalog.cab?

Martin Fæster

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-01-03 19:03

Jeg tør væde på det er dine RAM den er gal med.
TEST dem, eller køb nogle nye.

Fra : Martin Fæster

Dato : 25-01-03 21:32

"Michael Petersen" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tør væde på det er dine RAM den er gal med.
> TEST dem, eller køb nogle nye.

Min ram klods fejler ikke noget.
Du har ikke selv checket det? Jeg vil gerne have svar fra nogle der har en
winme upgrade cdrom.
(Det er den WinME der skal bruge win98 for at indstallere sig).

Mvh.
Martin

Fra : Erling

Dato : 25-01-03 22:06

> (Det er den WinME der skal bruge win98 for at indstallere sig).

Du kan hente den her:
http://enigma.keila.ee/~markel/winMe/

Erling

Fra : Martin Fæster

Dato : 26-01-03 13:29

> Du kan hente den her:
> http://enigma.keila.ee/~markel/winMe/
>
> Erling

Og hvis du henter den der får du samme svar "does not seem to be a valid
archive".
Mvh.
Martin