MS Windows
briani 27239
Alt i hele windows=skrifttype 'bold' ??
Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-01-03 17:17

Ehhhh.

Efter en genstart hvor jeg først havde installeret media player 9 og fjernet
et mystisk program som ville lægge sig ind på på 'søgebaren' på explorer er
ALT blevet 'bold' (ligesom den tydelige skrifttype i word). Og jeg mener
alt. Mappenavne, undermenuer, start og outlook. Undtagen det jeg skriver
her, som er normal skrift. Nogen der har en idé til hvorledes jeg kan komme
tilbage til normale forhold?

På forhånd tak.

Mvh Thomas
P4 XP DK SP1

Fra : Madsen

Dato : 25-01-03 17:31

Thomas Hjort skrev:

> Nogen der har en idé til hvorledes jeg kan komme tilbage til
> normale forhold?

Kan du ikke bare højreklikke på skrivebordet og gå ind i Properties >
Appearance > Advanced og stille alle fonte tilbage til normalen?

Madsen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-01-03 22:23

> Kan du ikke bare højreklikke på skrivebordet og gå ind i Properties >
> Appearance > Advanced og stille alle fonte tilbage til normalen?

Jeg kan ikke gå ind under 'skrifttype' under menuen 'avanceret udseende' ?

Jeg har højreklikket skivebordet og: egenskaber, udseende, avanceret. ?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-01-03 22:31

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke gå ind under 'skrifttype' under menuen 'avanceret udseende' ?
>
> Jeg har højreklikket skivebordet og: egenskaber, udseende, avanceret. ?

OK. Det er under 'udseende' hvor der man kan omstille fra 'normal' til
'store' og 'extra store'. Her er indstillingen 'normal'. Så jeg fatter ikke
at det er blevet bold.

Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 26-01-03 00:50

Thomas Hjort skrev:

> OK. Det er under 'udseende' hvor der man kan omstille fra 'normal'
> til 'store' og 'extra store'. Her er indstillingen 'normal'. Så
> jeg fatter ikke at det er blevet bold.

Jeg tænkte på derinde hvor du kan stille hvilken størrelse bogstaver
i menuer, ikoner, titelbarer osv. skal have. Ved ikke hvad det hedder
i den danske, men i den engelske WinXP hedder det Advanced Appearance.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/advanced_appearance.png>

Madsen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-01-03 10:32

> [...]
> i menuer, ikoner, titelbarer osv. skal have. Ved ikke hvad det hedder
> i den danske, men i den engelske WinXP hedder det Advanced Appearance.

Ok. Jeg ved hvor det er, men det hjælper ikke. Alt er stadigvæk bold. Selv
alle newspost'ne i outlook er bold således at jeg ikke kan se om en post er
læst eller ej...!
Jeg tror der er noget alvorligt galt. Kan man gendanne sit system til
timerne/dagen før at det her skete?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-01-03 13:54

> [...]
er
> læst eller ej...!
> Jeg tror der er noget alvorligt galt. Kan man gendanne sit system til

Så virker systemet igen :) Aner ikke hvad jeg gjorde, men jeg var inde og
rode i skriftyperne som du sagde.
Tak for hjælpen.

Mvh Thomas