Hvem er Ebbe Frank ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-03 14:57

EBBE FRANK PÅ DANSKTOPPEN PÅ FLERE MÅDER

Ebbe Frank som jo hitter voldsomt med "Jeg vil bare give dig kærlighed" er
jo ham som bestyrer Danmarks førende internetmusikside. Der hvor vi altid
kan hente de hotteste / varmeste danske pladenyheder.

http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html

(men der er vist fejl på siden i øjeblikket - eller også er den ved at blive
opdateret,efter at Dansktoppen lige er slut)

Hilsen Åge

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 25-01-03 16:05

"Åge Halldorsson" wrote

> http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html

Jeg kiggede lidt på den kaotiske side, og studsede over
billedet af duo'en 2BE1: Er de siamesiske tvillinger?!

VH
Anders

Fra : Lé freak

Dato : 25-01-03 16:25

"Anders Faber Nielsen" skrev i en meddelelse

> Jeg kiggede lidt på den kaotiske side, og studsede over
> billedet af duo'en 2BE1: Er de siamesiske tvillinger?!

check deres uovertruffende hjemmeside hvordan de blev dem de er idag:

http://www.2be1.dk/frames/stylingframe.htm

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-01-03 20:52

"Lé freak" wrote:

> check deres uovertruffende hjemmeside hvordan de blev dem de er idag:
>
> http://www.2be1.dk/frames/stylingframe.htm

Det er vist også relativt sjældent man ser et siamesisk tvillingepar
bestående af en dansker og en asiat

/Robert

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-01-03 16:37

Åge Halldorsson wrote:

Ebbe Frank må bestem være et varmt emne til årets webdesigner.

Han har min stemme!

/Peter

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 25-01-03 17:12

Jep.
Årets dårligste.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-03 17:29

Peter Juhl <peter@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b0ub27$thcaj$1@ID-151656.news.dfncis.de...
> Åge Halldorsson wrote:
> >

> Ebbe Frank må bestem være et varmt emne til årets webdesigner.
>
> Han har min stemme!
>
> /Peter
__________

Ja, hans side gør meget for at fremhæve slagermusikken. Den er meget Ekstra
Blads-agtig. En rigtig musik-basker-side

Helt i top-professionel. Han må have haft kontakt til et ring-i-næsen-frit
reklamebureau.

Hilsen Åge

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-01-03 18:29

Åge Halldorsson wrote:

> Ja, hans side gør meget for at fremhæve slagermusikken. Den er meget
> Ekstra Blads-agtig. En rigtig musik-basker-side

Ja, du har helt ret - det er en side, som er lavet med samme omhu og
samme gode håndværk som de fleste plader i slagermusik genren. Godt at
se at slagermusikken endelig har fået den repræsentation på nettet den
vitterligt fortjener.

> Helt i top-professionel. Han må have haft kontakt til et
> ring-i-næsen-frit reklamebureau.

Bestemt - specielt den smarte teknik med at poste al teksten som grafik
er et hit, samt den udspekulerede model med at bruge subnet to gange i
"sit" domænenavn er bare til et rent 10 tal på scala'en.

Ebbe Frank - jeg håber du fortsætter dit arbejde, så vi alle sammen kan
se hvad folkene bag slagermusikken virkelig er istand til.

/Peter

Fra : Stripteasepaula

Dato : 26-01-03 21:10

Hvem styler Åge Halldorsson?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-01-03 21:17

Stripteasepaula <info@stripteasepaula.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b11fb4$qlh$1@sunsite.dk...

> Hvem styler Åge Halldorsson?
_____

Styler ?????

Fra : Erik Graversen

Dato : 27-01-03 20:01

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e34b942$0$71715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Stripteasepaula <info@stripteasepaula.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b11fb4$qlh$1@sunsite.dk...

> _____
>
> Styler ?????

Ja Åge! Hvem sætter dit hår?

Sorry! Kunne ikke la' vær

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-03 21:17

Erik Graversen <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e35816c$0$24674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja Åge! Hvem sætter dit hår?
_____________

HAHAHAHAHAHAAH

Væmmelig hilsen Åge

Fra : Kim Visti

Dato : 28-01-03 00:40

> [...]
> jo ham som bestyrer Danmarks førende internetmusikside. Der hvor vi altid
> kan hente de hotteste / varmeste danske pladenyheder.

Ebbe skriver ind imellem også på vores side.

Musiklinien "et besøg værd"
www.musiklinien.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-01-03 00:53

hehe førende, tja Kim har vist lært noget af Åge
nemlig at overdrive voldsomt.

mvh Johnny
--
www.underholdningsnettet.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-03 06:14

Jajaja, bliv nu ikke kede af det, nogen af jer. Jeg har tjekket jeres sider.
Jeg kendte dem godt og de er
da også udmærkede, hvis man vil have lidt dybere viden. Fine sider. I gør et
godt stykke arbejde.
Men Ebbe Franks side kan jeg godt lide fordi den er så
Ekstra-Blads-agtig. Han kyler nogle rigtige forsidebaskere på siden, med
flotte farver og hele svineriet. Og ajourføring flere gange om ugen. Jeres
sider er også fine, men de er mere Jyllands Posten-agtige. Den køber jeg
ikke så tit, for den er svær at have på bordet og den går mere i dybden.
Men i kunne da prøve at lave en forside med pladenyheder på samme måde.
I har jo også viden indenfor
området.

Hilsen Åge
__________________

Johnny Bonde <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e35c62e$0$154$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Johnny Bonde

Dato : 29-01-03 00:36

Tja Åge

Det har vi prøvet i starten, og det gider folk ikke se på
derimod er det stilen det vi har nu, og selvom det er dæmpet
så ligner vi alligevel ikke andre fordi vi laver meget layout selv.

Musiklinien stæler bare de ideer vi får efter vi har haft dem på
så de kan ikke hitte på noget selv, så de er altid 10 skridt bagefter
men det er jo deres problem.

Vi har da også 10 gange så mange besøgende pr dag.
og vi behøver egentligt heller ikke prale, vi gør bare tingene her og nu.

mvh Johnny
--
www.underholdningsnettet.dk www.festmusik.dk www.suppeposten.dk
www.annifilt.dk