Klaus Kjellerup får endelig sit danske gen~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-03 12:05

KJAUS KJELLERUP FÅR STORT DANSK GENNEMBRUD EFTER MANGE ÅRS FORSØG

Ja, det måtte jo ske. Kjaus Kjellup har efter adskellige floppere endelig
fået sit gennembrud. Han spiller en slags musik som nok er lidt
næseringsagtig, men alligevel melodiøs, med en velgennemført ballance mellem
sang, musik og taktslag. Der er tale om musik som er klart sentimental og
synge-medagtig, dog en anelse udenfor den egentlige dansktopstil, men
alligevel.

KLAUS KJELLERUP SYNGER DANSKTOP PÅ EN LIDT NÆSERINGSAGTIG MÅDE

Klaus Kjellerups har fået sit store danske gennembrud her i januar. Helt
præsis den 18. januar da han tog det danske folk med storm og blev nummer 8
på Dansktoppen. Idag den 25. januar er han klatret op på plads nr. 4. Sangen
han er brudt igennem med hedder "Skrøbelige hjerte". Han har tidligere
kæmpet bravt for at få et hit, men uden den store succes. Han er blevet
testet massser af gange, uden at hitte med noget som helst. Men her har han,
efter de mange forsøg, endelig ramt folks smag. Klaus Kjellerup har sunget i
mange år.

Hilsen Åge

Fra : - A

Dato : 25-01-03 13:27

On Sat, 25 Jan 2003 12:04:31 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

<..........Klaus Kjellerup...........>

Ikke et ondt ord om din falden på halen for Klaus Kjellerup - det har
andre gjort før, men jeg opponerer en smule over din efter min mening,
overdrevne brug af store bogstaver. Det er ikke spor rart at læse, og
giver mig fornemmelsen af at du råber, og det er der ingen grund til.

Se eventuelt http://www.usenet.dk/netikette/larm.html for yderligere
info.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Per Madsen

Dato : 25-01-03 14:22

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> KJAUS KJELLERUP FÅR STORT DANSK GENNEMBRUD EFTER MANGE ÅRS FORSØG

Hej Åge

Hvorfor laver du ikke en hjemmeside, hvor du kan agitere for
dansktoppens herligheder, istedet for at bruge dette forum igen og igen.

Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 26-01-03 11:47

"Per Madsen" <permandREMOVE@cool.dk> wrote in message
> Hvorfor laver du ikke en hjemmeside, hvor du kan agitere for
> dansktoppens herligheder, istedet for at bruge dette forum igen og igen.

Eftersom dette er en musik-nyhedsgruppe og Åge skriver indlæg om musik skal
han IMØ have lov til at agitere så tosset han vil. Jeg vil da også gerne
have lov til at agitere for mine kæpheste, når jeg har lyst til den slags.
Derudover synes jeg da at det er en god ide for Åge at lave en hjemmeside
for dansktop, eftersom han nok vil nå ud til flere mennesker på den måde.
Han har jo noget på hjerte, og der er garanteret nogen, som gerne vil læse
det. De fleste herinde springer nok bare hans indlæg over.

/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-03 15:58

Per Madsen <permandREMOVE@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1fpcicj.1wr9u3fx2jge8N%permandREMOVE@cool.dk...

> Hvorfor laver du ikke en hjemmeside, hvor du kan agitere for
> dansktoppens herligheder, istedet for at bruge dette forum igen og igen.
__________

Det er som meget enkelt. Af samme grund som pop-rock-folk bruger dennne
nyhedsgruppe igen og igen.

Fra : - A

Dato : 29-01-03 19:59

On Wed, 29 Jan 2003 15:58:07 +0100, "Åge Halldorsson"
> [...]

>__________
>

>Det er som meget enkelt. Af samme grund som pop-rock-folk bruger dennne

Hvad har de to ting med hinanden at gøre? Aner du intet om html, java,
asp og alt det der?

Fra : Anette

Dato : 26-01-03 12:32

Åge Halldorsson wrote:
> KJAUS KJELLERUP FÅR STORT DANSK GENNEMBRUD EFTER MANGE ÅRS
> FORSØG

Det er Thomas Kjellerup , der er kommet ind på dansktoppen.
Klaus Kjellerup er stadig komponist, bassist og sanger i Danser med Drenge
www.dansermeddrenge.dk

/ Anette

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-01-03 13:31

Anette <anette@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b10gup$ikd$1@sunsite.dk...

> Det er Thomas Kjellerup , der er kommet ind på dansktoppen.
> Klaus Kjellerup er stadig komponist, bassist og sanger i Danser med Drenge
> www.dansermeddrenge.dk
>
> / Anette

________

Sorry. Hvis der er bare den mindste ring-i-næsen i den, så er det altså ikke
musik jeg ved noget om.
Jeg mente han hed Klaus. Vidste ikke at der var to Kjellerup-er indenfor
musik. Beklager.

Hilsen Åge

Fra : Anette

Dato : 26-01-03 14:15

Åge Halldorsson wrote:
> Sorry. Hvis der er bare den mindste ring-i-næsen i den, så er det
> altså ikke musik jeg ved noget om.
> Jeg mente han hed Klaus. Vidste ikke at der var to Kjellerup-er
> indenfor musik. Beklager.

Thomas K står bag feks " Jeg giver min sang til Annie"

Hvor Klaus K står bag en stor del af musikken som Tøsedrengene spillede i
starten af 80erne.
Feks "Sig du ka' li' mig" .
Den mest kendte med Danser med drenge er vistnok " Hvor længe vil du ydmyge
dig" og den smukke sang Klaus K skrev til Fillipa Bulgin, afdød ung sanger i
bandet, " Er der nogen him'len"

/ Anette

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-01-03 01:29

"Anette" <anette@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor Klaus K står bag en stor del af musikken som Tøsedrengene spillede i
> starten af 80erne.

Og så var han journalist på Ekstrabladet, hvor han i flere år gav Axel Juhl
Jørgensen endog temmelig meget at tænke over

Ærgeligt at han holdt op....

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-03 01:46

> KJAUS KJELLERUP FÅR STORT DANSK GENNEMBRUD EFTER MANGE ÅRS FORSØG

For hulen Åge, Ja jeg blev næsten lige så begejstret som dig, men der var
noget der ikke passede, hvor man så ved nærmere eftertanke, så at der er
Thomas, og der var Klaus, men det ser ud til at Klaus stadig hænger fast,
hvor han plejer, og bare sidder og undrer sig over, hvorfor pokker der ikke
er nogle flere der kopierer Danser med drenges cd'er, så de kan blive kendte
igen, så han flopper stadig, indtil videre, men det ville da glæde mig, om
han kom ud af starthullerne igen, og lavede musik, i stedet for at bekymre
sig om pirater. Så vi må vist vente på Klaus lidt endnu.

M.V.H.....Benny..