Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik.dk
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 25-01-03 14:46

Hej,

Har I andre også problemer med at komme på?

Thomas Jørgensen

http://www.mjang.dk

Fjern 123 i min mail adresse

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 25-01-03 15:09

"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@123mjang.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Har I andre også problemer med at komme på?
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Thomas Jørgensen

Ja )

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 25-01-03 16:07

I <3e329586$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> skrev Thomas A.
Jørgensen:
> Hej,
>
> Har I andre også problemer med at komme på?

Store dele af internettet har fået drøje hug af en MS SQL-orm, som
lægger datacentrene ned på stribe i øjeblikket - selv de store udbydere
er i knæ.

http://webhostingtalk.com/showthread.php?
s=00021f7f7011cc8ce8ffeea886005722&threadid=107132

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-01-03 19:04

"Anders C. Madsen" wrote:

> Store dele af internettet har fået drøje hug af en MS SQL-orm, som
> lægger datacentrene ned på stribe i øjeblikket - selv de store udbydere
> er i knæ.

Ja - jeg skal love for at lokummet brænder...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-01-03 16:11

On Sat, 25 Jan 2003 14:46:14 +0100, "Thomas A. Jørgensen"
<Thomas@123mjang.dk> wrote:

>Hej,
>
>Har I andre også problemer med at komme på?

Nej, kl. 16:09
mvh Ebbe

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 25-01-03 17:00

Ja! Det er en fejl hos Tele Danmark., som jeg har lokaliseret til.
| 193.89.57.250 | cpe.ser2-0.0xc15939fa.soebnxt1.customer.tele.dk | - | |
20 | -x-- | Tele Danmark |
Hilsen Hans

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 25-01-03 17:23

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> writes:

> Ja! Det er en fejl hos Tele Danmark., som jeg har lokaliseret til.
> | 193.89.57.250 | cpe.ser2-0.0xc15939fa.soebnxt1.customer.tele.dk | - | |
> 20 | -x-- | Tele Danmark |

Nej, alt tyder på at det er en fejl på fotokritik.dk. Pt. giver den en
"connection refused", hvilket betyder at webserveren ikke kører på
serveren med navnet fotokritik.dk. Det er højst sandsynligt den MS-SQL
orm der er på fære for øjeblikket som skaber problemet.

At du kun kan trace til ovenstående IP, betyder bare at det net, der
sidder på den anden side ikke tillader traceroute's.

--
Sten Bæk Sørensen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-01-03 18:52

On 25 Jan 2003 17:22:50 +0100, Sten Bæk Sørensen
<sten_@baek-soerensen.dk> wrote:

> [...]
>
>At du kun kan trace til ovenstående IP, betyder bare at det net, der
>sidder på den anden side ikke tillader traceroute's.

Jeg går stadig fint på (stofanet) kl: 18:50
mvh Ebbe

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 25-01-03 19:29

Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.dk> writes:

> Jeg går stadig fint på (stofanet) kl: 18:50

Ja, for nu er serveren jo oppe igen.

17.20 da jeg skrev var den nede uanset om du så sad på stofanet eller
hvilket som helst andet net.

Iøvrigt lader det ikke til at have været den MS SQL orm alligevel, for
fotokritik.dk er ikke MS-baseret ifølge netcraft.com.

Det her er vist ved at være lidt OT, så jeg må hellere stoppe.

--
Sten Bæk Sørensen

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 25-01-03 19:28