Træning i silkeborg
Fra : Hansen

Dato : 25-01-03 14:29

Hej Allesammen

Vi får snart vores schæfer hvalp og er nu kommet i tvivl om hor vi
skal gå til træning med ham.
Er der nogen der har erfaring med nogen af klubberne i
Silkeborg(DKK,DCH,Schæferhundeklubben)
Vi hører gerne både positivt og negativt.

Hilsen M.Hansen

Fra : René Kofoed

Dato : 26-01-03 11:56

Hej Fam. Hansen.
Ved godt det er lidt langt væk, men DCH i Ikast, har nogle formidable
trænere!!
Har selv trænet der i næsten 3 år. Jeg træner nu i DCH Slagelse, pga
flytning.
Jeg har 2 hunde, 1 blanding på 4½ år, og 1 schæferhvalp på ca.½ år.
Hvad skal/vil I bruge hunden til??
Ud fra det svar er det nemmere at, vælge klub.!!
Held og lykke med den lille ny.
MVH Susanne, Coco og Xawier.