MS Windows
briani 27239
Genopfriskning af Win98
Fra : N. Foldager

Dato : 25-01-03 12:06

Hej,

På grund af forskelligt rod kunne jeg tænke mig at gen-installere min
Win98 fra den originale cd-rom.

Kan jeg bare gøre det, og så forvente at alle ikke-Windowsfoldere med
dokumenter, applikationssoftware osv. bliver bevaret?

Eller skal jeg virkelig ominstallere hele molevitten?

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-01-03 12:47

"N. Foldager" <nfoldager@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dokumenter, applikationssoftware osv. bliver bevaret?
>
> Eller skal jeg virkelig ominstallere hele molevitten?

Nej, du installerer bare direkte oveni den gamle installation, så vil alt
det andet stadig virke. Den vil muligvis foreslå en anden mappe under
installationen, idet den finder den oprindelige, men så skal du tvinge den
til at installere oveni den gamle.

Kurt

Fra : Thore Sorensen

Dato : 25-01-03 12:54

On Sat, 25 Jan 2003 12:06:00 +0100, N. Foldager <nfoldager@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>dokumenter, applikationssoftware osv. bliver bevaret?
>
>Eller skal jeg virkelig ominstallere hele molevitten?

Du kan sagtens bare installere "oveni"...men det hjælper sjældent
noget...Det er væsentligt bedre at installere forfra.

(tag en backup af de filer, der _ikke_ må blive væk)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : N. Foldager