kan ikke benytte VPN pga. ICS
Fra : cazonmobile

Dato : 25-01-03 10:44

Kære
Jeg har netop installeret en ny bærbar PC med Win XP Prof. Stort set alt er
sat op.

Jeg benytter den PT. hjemme via et trådløst Intel netværk, og NetExpress.
Der er tre PC' er på netværket i alt. 2 sidder direkte på nettet via en
lille mini switch. Alle PC'er har direkte adgang til Internettet via
switchen.

problemet opstår når jeg vil installerer en CiscoVPN client til for for at
logge på mit firmanetværk. Cisco VPN clienten vil ikke installeres pga. ICS
(MS- internet deling) Så vidt jeg ved benytter jeg ikke denne ICS- VPN
kræver at den slettes, men hvordan gør jeg det???

Carsten

Fra : cazonmobile

Dato : 26-01-03 20:44

Ok jeg har fundet ud af det