Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera starter 2 vinduer..
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 25-01-03 15:52

Når jeg klikker på et link eks. i Outlook starter min Opera 2 vinduer. Et
med min Default startside og et vindue med det link jeg klikker på. Hvordan
kan jeg få den til at nøjes med kun at åbne et vindue med den side til det
link som jeg klikker på ??

/Kenneth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 16:29

"Kenneth Andersen" <kenneth@boxmail.dk> skrev :

>Når jeg klikker på et link eks. i Outlook starter min Opera 2 vinduer. Et
>med min Default startside og et vindue med det link jeg klikker på.

Filer => Indstillinger => Browservinduer => Sæt flueben ved
genbrug eksisterende vindue.

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 25-01-03 16:32

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> "Kenneth Andersen" <kenneth@boxmail.dk> skrev :

> Filer => Indstillinger => Browservinduer => Sæt flueben ved
> genbrug eksisterende vindue.

Det er sat. Hjælper åbenbart ikke ..?

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 25-01-03 17:43

On Sat, 25 Jan 2003 15:52:13 +0100, "Kenneth Andersen"
<kenneth@boxmail.dk> wrote:

> [...]
>kan jeg få den til at nøjes med kun at åbne et vindue med den side til det

Jeg har det samme problem bare i Forté Agent , jeg har heller ikke en
løsning.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : OJ

Dato : 25-01-03 19:50

On Sat, 25 Jan 2003 17:43:22 +0100, Niels Wang Hansen
<nilswang@worldonline.dk> wrote:

>Jeg har det samme problem bare i Forté Agent , jeg har heller ikke en
>løsning.

Går ud fra I mener, at dette sker hvis Opera ikke allerede kører?

Opera skal vel bare indstilles til at starte uden åbne vinduer
(Prefernces - Start & Exit).

Ole

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 26-01-03 09:49

"OJ" <ojXXX@post1.tele.dk> wrote in message

> Går ud fra I mener, at dette sker hvis Opera ikke allerede kører?
>
> Opera skal vel bare indstilles til at starte uden åbne vinduer
> (Prefernces - Start & Exit).

Det er bare perfekt! Takker mange gange.

/Kenneth

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-03 20:01

Niels Wang Hansen <nilswang@worldonline.dk> posting:

>Jeg har det samme problem bare i Forté Agent , jeg har heller ikke en

http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/o-start.gif -- bemærk den
sidste del af "Application".

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 26-01-03 11:44

On Sat, 25 Jan 2003 20:01:03 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Niels Wang Hansen <nilswang@worldonline.dk> posting:

>http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/o-start.gif -- bemærk den
>sidste del af "Application".

Hvis der ikke skal stå mere efter det sidste /e så åbner opera stadig
to vinduer.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 26-01-03 20:55

Niels Wang Hansen <nilswang@worldonline.dk> posting:

>Hvis der ikke skal stå mere efter det sidste /e så åbner opera stadig
>to vinduer.

Det skal der ikke.

Når du starter Opera normalt, så har du enten sat den til at starte
med en "startside" eller med en "gemt vinduesopsætning" (der på den
måde også kan virke som en startside, eller faktisk mange)?
Når du starter Opera på flg. måde...
C:\Programmer\Inet\Opera\Opera.exe /nowin /e
....så starter den uden vinduer og splash-skræm.

Prøv at starte Opera sådan, fx fra (i Windows) Start -> Kør.
Virker det derfra?

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 27-01-03 11:07

> [...]
>...så starter den uden vinduer og splash-skræm.
>
>Prøv at starte Opera sådan, fx fra (i Windows) Start -> Kør.

Ja der åbner altid kun et vindue når jeg starter normalt ,jeg har sat
hak i "gemt vinduesopsætning"det er kun i Agent der konsekvent bliver
startet to vinduer,og så åbner den et nyt vindue hver gang jeg klikker
et nyt link.

M.v.h
Niels Wang Hansen