Hvilket Chipset??
Fra : Jens

Dato : 25-01-03 16:00

Et lille hurtigt spørgsmål, hvilket chipset er efter jeres mening det
bedste, det skal bruges til en p4 northwood 1,8Ghz+. Jeg er faret lidt vild,
det eneste jeg ved er at SIS chipset skulle være noget lort.

Venlig Hilsen
Jens Chr.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-01-03 16:41

Jens wrote:

> Et lille hurtigt spørgsmål, hvilket chipset er efter jeres mening det
> bedste, det skal bruges til en p4 northwood 1,8Ghz+. Jeg er faret lidt
> vild, det eneste jeg ved er at SIS chipset skulle være noget lort.

Det kan jeg ikke nikke genkendende til. Hvad skulle gøre disse chipsæts til
noget "lort" ?

--
Martin L. Johansen

Fra : IJ

Dato : 25-01-03 16:55

Tja, de fleste anbefaler Intel PE. Kører selv med SIS uden
problemer.

IJ

Fra : M.N.

Dato : 25-01-03 18:33

"Jens" <Wont@tell.you> wrote in message
> [...]
vild,
> det eneste jeg ved er at SIS chipset skulle være noget lort.

Og ved den eneste ting du ved noget om, tager du fejl.

Mogens

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-01-03 20:11

M.N. wrote:

> Og ved den eneste ting du ved noget om, tager du fejl.

LOL!

--
Martin L. Johansen

Fra : Dennis

Dato : 25-01-03 20:24

SIS er billig, og stinker!

Nforce2 styrer!

Fra : M.N.

Dato : 25-01-03 20:50

"Dennis" <superfrog@mail.dk> wrote in message
> SIS er billig, og stinker!
>
> Nforce2 styrer!

Brian, 12 år.

Fra : Brian

Dato : 25-01-03 22:14

"M.N." <mogens@FJERNDETTEdbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Dennis" <superfrog@mail.dk> wrote in message

> Brian, 12 år.

Navnet var nu Dennis

/Brian

Fra : Jens 4684

Dato : 26-01-03 23:31

> SIS er billig, og stinker!
HØRT HØRT

> Nforce2 styrer!
Nej Nej

RDRAM styrer

Jens Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 00:41

>HØRT HØRT

>Nej Nej
Oh, det er nu ret hæftigt....

>RDRAM styrer
Det har jer også haft, fortrækker nu Nforce+ddr

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Jens 4684

Dato : 27-01-03 00:58

<Thf> skrev i en meddelelse

> Oh, det er nu ret hæftigt....

> Det har jer også haft, fortrækker nu Nforce+ddr
Jeg er nu godt tilfred med mine RDRAM
http://www.toksvaerd.dk/oc/northw/2208mhzg.htm
Den køre bare

Jens

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-01-03 14:31

Dennis wrote:

> SIS er billig, og stinker!
>
> Nforce2 styrer!

Der hvor jeg kommer fra bruger vi ikke ord som "stinker" og "styrer" med
mindre vi står i en kostald som stinker eller sidder i en bil hvor rattet
styrer....

Men okay......

--
Martin L. Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-03 21:47

>Der hvor jeg kommer fra bruger vi ikke ord som "stinker" og "styrer" med
>mindre vi står i en kostald som stinker eller sidder i en bil hvor rattet
>styrer....
))))
Du glemte også lige at man skal runde 15 år også........

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-01-03 10:11

per wrote:

> ))))
> Du glemte også lige at man skal runde 15 år også........

Oh ja, det har du så ganske ret i

--
Martin L. Johansen

Fra : Øistein Wind

Dato : 26-01-03 18:00

> [...]
vild,
> det eneste jeg ved er at SIS chipset skulle være noget lort.

Jeg bruger et SIS 645dx chipsæt, og det fungerer nu helt i top. Der har
aldrig været problemer med det... Så noget lort er det ikke.

Øistein