Twin Peaks
Fra : ChristianTC

Dato : 25-01-03 01:18

Hej,

Ved i hvornår Twin Peaks Second Season udkommer på DVD her i Danmark? Jeg
har hørt noget med en gang til oktober eller november. Det er bare surt at
skulle vente så lang tid da næsten har set hele første season på en et par
dage.

MVH
Christian

Fra : Karen

Dato : 25-01-03 11:14

On Sat, 25 Jan 2003 01:18:19 +0100, "ChristianTC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>skulle vente så lang tid da næsten har set hele første season på en et par

Den er ikke engang udkommet i USA, og da første sæson udkom i USA gik
der et års tid inden den kom til Danmark. Købte den selv i USA, så
forestil hvor længe jeg har ventet...

--
Karen

Fra : Kasper Bang

Dato : 27-01-03 13:02

ChristianTC wrote:
> [...]
> skulle vente så lang tid da næsten har set hele første season på en et par

Som jeg også nævnte i en lignende tråd for et stykke tid siden, er der
blevet skrevet i David Lynch-gruppen, at den ganske rigtigt skulle
udkomme i november på R2. Jeg har dog ingen kilder på informationen.

Hvordan er ekstramaterialet i øvrigt til første sæson?

MVH/Kasper

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 31-01-03 13:30

> Hvordan er ekstramaterialet i øvrigt til første sæson?

Jeg har hørt kommentarerne til afsnittene
- De er ikke alle lige interessante.

Eksempelvis kan nævnes, at en af "kommentatorerne" på et af afsnittene
mere eller mindre kun lirrer lyskoder af.
Jeg interesserer mig selv for lyssætning - men det er sikkert kedeligt for
mange,
at man i en speciel scene vælger at bruge et særligt filter for at "ramme"
tidligere optagelser.

Jeg havde nok forventet lidt mere om personernes udvikling og lignende.
- det er der dog også noget af, skal det lige siges!
Jeg er i hvert fald glad for at have anskaffet mig dvd'erne

Det kan selvfølgelig være der kommer mere i anden sæson...
Starten af første sæson er vel i grunden heller ikke så "anderledes"
end at man godt selv kan forstå udviklingen.
Men til nogle af scenerne kunne man måske godt tænke sig - ikke en
forklaring -
men et supplement fra instruktøren.
- og gerne nogle kommentarer fra David Lynch

Fra : Jacob

Dato : 02-03-03 07:00

ChristianTC wrote:
> [...]
> Jeg har hørt noget med en gang til oktober eller november. Det er
> bare surt at skulle vente så lang tid da næsten har set hele første

Jeg læste lige i twin peaks gruppen at der på en hjemmeside i Sverige
http://www.dvdforum.nu står skrevet:

Paramount släpper säsong 2 av Twin Peaks
Den 10:e september kommer Paramount släppa säsong 2 av David Lynchs tv-serie
Twin Peaks på DVD i Sverige. Boxen kommer att innehålla 6 st diskar med
totalt 22 st 45-minutersavsnitt utspridda.

Pris samt information om extramaterial är ej tillgängligt ännu.

--
Jacob