DLS vers 1 på Hd ??
Fra : Valle

Dato : 25-01-03 01:07

Hej NG

Jeg ved godt at spørgsmålet har været her et par gange før, men kan vi ikke
lige tage det igen, da det ikke er lykkedes mig at lægge Det levende Søkort
( Original version 1) på harddisken endnu.
Da jeg nu har investeret i både bærbar og GPS til den, kunne det jo være
rart ikke at absolut skulle have den siddende i maskinen, man kunne jo også
glemme at få skiven med, og så kunne man jo ikke bruge sit "legetøj" og det
ville jo være en katastrofe, så skal jeg jo selv til at navigere !!!

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-01-03 07:55

Kopier hele indholdet af CDén ind i et bibliotek. f.eks. c:\DLSK.
Gå herefter ind i dette bibliotek og klik på install eller setup hvad den nu
hedder...
På et tids punkt bliver du bedt om at angive hvor din CD er, skriv D: hvis
dit CD rom drev er D: og klik ok.

Når instalationen er færdig kan du fjerne CD rommen, og herefter kører DLSK
uden, men du skal have CDén i under installationen

Jan Rasmussen

Fjern XXX Når du svarer på min E-mail

Fra : OK

Dato : 25-01-03 15:02

> Når instalationen er færdig kan du fjerne CD rommen, og herefter kører
DLSK
> uden, men du skal have CDén i under installationen

Ved du om DLSK 1 kan kører på XP.
Jeg forsøgte ovenstående i går, men det lykkedes ikke for mig.
Mvh
Lars

Fra : per svendsen

Dato : 26-01-03 22:27

> Ved du om DLSK 1 kan kører på XP.

Ja , det kører her hos mig, også fra HD.

mvh Per Svendsen

Fra : Valle

Dato : 25-01-03 15:58

Det er også XP jeg prøver på, men hvergang får jeg fejl melding på - Acces
violation of adress 01106272, Read of adress 01106272. Nogen forslag ??

Når jeg så installerer G-Sat`en virker den første gang, men når pc`en
starter op igen installerer den en mouse track ball et eller andet, og så
opstår der en konflikt som lukker pc`en helt ned i blå skærm, for derefter
at starte op i fejlsikret tilstand- nogen forslag, da jeg snart kaster hele
lortet ud gennem vinduet ??

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Valle

Dato : 26-01-03 23:44

Har fået DLS til at køre HD, havde glemt jeg skulle installere fra CD`en og
bagefter lave stien om.
Har ikke fået det andet til at køre, så hvis der er nogen der kender til at
installere G-Sat på en Bærbar
så giv endelig lyd fra jer !!

Jack Vallentin