Skærme
Fijala 3554
Samsung T181
Fra : John Doe

Dato : 25-01-03 01:05

Jeg har i længere tid gået og kikket lidt på en Samsung T181 LCD på
edbpriser. For to uger siden lå prisen på ca. 6600 kroner for derefter at
stige. Først steg den til over 8000 og senere til omkring 9100 på 1½ uge. Nu
er den helt fjernes fra edbpriser.dk. Er der en enkelt eller to der har hørt
hvorfor skærmen er steget så voldsomt i pris?

Mads

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-01-03 01:44

"John Doe" <john@doe.no> wrote in

> [...]
> omkring 9100 på 1½ uge. Nu er den helt fjernes fra edbpriser.dk.
> Er der en enkelt eller to der har hørt hvorfor skærmen er steget

De 6600 var vist et enestående tilbud og ikke repræsentativt for flere
forhandlere, jeg har selv holdt øje med den i 6 måneder og har i den
tid stort set kun set et prisfald på 6-700 kroner, prisen har været
rimelig konstant på ca. 8200 i et godt stykke tid.

Blandt andet www.proconsult.dk har den stadig til 8200 ca.
http://www.proconsult.dk/katalog//s_disp-tft/#18"%20-%2019"

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-01-03 01:46

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> http://www.proconsult.dk/katalog//s_disp-tft/#18

Og med den lille prisforskel der er på 181T og 191T så vil jeg da råde
dig til at vælge den store ;)

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-01-03 01:49

> Og med den lille prisforskel der er på 181T og 191T så vil jeg da
> råde dig til at vælge den store ;)

Og det skulle selvfølgelig være 191T fra edbpriser og ikke fra
Proconsult - ellers kommer du af med lidt rigeligt med penge for
skærmen :)

Her er top 10 priser for skærmen:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-
top10.asp?ID=1514797974&Sort=Total

Hvis du læser "Bedømmelser" finder du ud af at der er to modeller af
skærmen - den billigste totalt set er pt. X-data - og den har det
"rigtige" modelnummer, altså det som alle tests er baseret på - så den
ville jeg vælge hvis jeg var dig.

Mvh.
Flemming