Problemer med lyd i Mafia
Fra : Martin_P

Dato : 24-01-03 23:59

Det problem jeg har går ud på at jeg kan høre ALLE lyde - undtaget dem
der vedr. mig selv - dvs. bilen når jeg kører(også når jeg kører
galt), når jeg skyder osv. Men i cutscenes virker det perf.

Jeg kører XP Pro

JEg har prøvet at geninstallere DX8.1 samt med DX9 (formatteret om
igen, stadig samme resultat)

Det har virket før - også under xp - hvad har jeg gjort galt ????

Martin_P

Fra : Martin_P

Dato : 25-01-03 00:15

On Fri, 24 Jan 2003 23:58:51 +0100, Martin_P
<dsl6041XXXX@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg kører XP Pro

og har et SB Live! player 5.1

Fra : Lord Flasheart

Dato : 25-01-03 02:21

Installer de nyeste drivere fra www.creative.com.

Fra : Martin_P

Dato : 25-01-03 07:13

>Installer de nyeste drivere fra www.creative.com.

Det er gjort - og installeret drectx bagefter...det hjalp ikke

MP

Fra : /Ole

Dato : 26-01-03 07:52

½øjs@

Du skal slå EAX fra i setup'en, så skulle svinet køre. Det er i hvert fald
det, der er galt hos mig, hvis jeg glemmer at vælge "game EAX". Jeg har
audugy 5.1. Prøv det

/Ole