Anne Linnet Fanklub (Klub ALF)
Fra : Hanxxor

Dato : 25-01-03 00:19

Kære Anne Linnet fan !

Er du osse stor beundrer af den eneste rigtige danske 80er dronning?

Glem Salomonsen, glem Fenger, Michelsen, Sørensen, Boel!

DANMARKS JANIS JOPLIN? Er du (u-)ening? Alle meninger skal høres? Og
tages seriøst, også din mening - seriøs eller (u-)seriøs --

Linnet holder sgu stadig! Time, dag, og uge! Faktisk turnerer hun
Danmark med den stærke gruppe Marquis de Sade her i februar og marts
måned.

Men... der mangler en benhård fanklub, hvor vi i fællesskab kan dele
den fascination vi har for danmarks stærkeste rocktøs.

Jeg bor i Linnets by Århus hvor hun spiller 20. februar på Train...
Jeg foreslaar at vi mødes der !! (let me know).

Officiel Linnet page: www.linnetsongs.dk
Anne Ls bog fåes her:
http://www.gad.dk/default.asp?url=%2Fbog%2Easp%3Fid%3D35430%26lang%3D%26site%3D%26gave%3D

Hanxxor / Klub ALF

Fra : Jesper Barrit

Dato : 25-01-03 09:49

Anne Linnet spiller vist i Greve Medborgerhus iaften ...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-03 01:51

"Hanxxor" <bruntt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bor i Linnets by Århus hvor hun spiller 20. februar på Train...
> Jeg foreslaar at vi mødes der !! (let me know).

Tja, men kunne vi få alle de andre med du nævnte, så ville det da være helt
fedt.

Hilsen Benny

Fra : Majlind

Dato : 09-07-03 16:11

Der er idag kommet en ny side på msn.. Om Anne Linnet, Sanne Salomonsen
og Lis Sørensen..
Der er godt nok ikke så meget kød på den endnu.

http://groups.msn.com/DanskeSangerinder

http://www.kandu.dk/

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 09-07-03 16:44

On Wed, 09 Jul 2003 15:11:23 GMT, "Majlind" <Majlind.news@kandu.dk> wrote:

>Der er idag kommet en ny side på msn.. Om Anne Linnet, Sanne Salomonsen
>og Lis Sørensen..
>Der er godt nok ikke så meget kød på den endnu.

Du har ganske ret - der er overhovedet ikke noget at komme efter.

Men det er måske på vej?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Uffe Holst

Dato : 09-07-03 17:54

In an article of 9 Jul 2003 Majlind wrote:

> Der er idag kommet en ny side på msn.. Om Anne Linnet, Sanne Salomonsen
> og Lis Sørensen..
> Der er godt nok ikke så meget kød på den endnu.

Næh. Der er stort set intet. Måske skulle man have ventet nogle måneder på
at lægge siden online.
--
Uffe Holst

Fra : Aastrid

Dato : 27-09-03 09:40

Linnetfan!! Hør her....

Hvor er det fedt at der stadig ER nogle derude som elsker Linnets musik
ligeså højt som mig!! Hun ER den bedste! ingen tvivl om det!!
Det er bare så ærgeligt at hun er så lidt fremme for tiden.... Dårlige
andmeldelser osv.... Men jeg er sikker på at på et tidspunkt, kommer hun
bragende tilbage!!
Hendes erindringsbog er vildt vildt god!! .... hvis I ikke ved det
derude har hun faktisk for lang tid siden færdiggjort nr 2!!!! Men
udgivelsen er DESVÆRRE sat i bero, dvs det er slet ikke sikkert at den
bliver udgivet! Hvis I er utilfredse ligesom jeg, kan I måske skrive en
mail til webmaster på "linnetsongs.dk", for hvem ved... Det kan være at
hvis de får mange opfordringer, at det er nok til at gi skubbet og få
den udgivet!!!
Så skriv derind! lad dem vide at der ER fans derude!!!

Hvis der er nogen som var til koncert på Train hvor hun var med "marquis
de sade", Vil jeg gerne høre hvad I syntes om det...? Hvad var bedst?
Jeg var derinde, og syntes det var forrygende!
Blev helt blæst væk af "Hvor fattig ka man blie.."
I må ha det..

Vh...

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-03 12:58

"Aastrid" <Aastrid.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg var derinde, og syntes det var forrygende!
> Blev helt blæst væk af "Hvor fattig ka man blie.."

Hej Astrid

Når man er elsket af nogle, er man hadet af andre, sådan har det sikkert
altid været. Men vi kan jo kun håbe, at vi snart får nogle nye navne til at
løfte arven, men det er hårdt at tilkæmpe sig en plads, når alle de gamle
vedbliver at så pokkers gode og sejlivede. Det kunne jeg godt forestille
mig, at de gør livet pokkers besværligt for nye kunstnere. Sjovt nok var
jeg lige igang med at høre " Min sang " og den spillede netop " Stjerneskud,
nordlys & regnbuer ", og når du så som før, ville vælge bedste sang, så
vanskeliggøres det helt sikkert på denne skive, for alle numrene er lige ved
at overgå hinanden. Linnet & Møllehave er absolut en god cocktail.

M.V.H.....Benny..