P-piller samtidig m. løbetid?
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 24-01-03 23:43

Hejsa.

Skulle netop til at give tøserne deres første p-piller her i weekenden - og
så går Aurora i løb i dag.
Må man så give p-piller? Eller skal jeg hellere vente til løbetiden er
overstået?

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Birgitte

Dato : 24-01-03 23:47

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> så går Aurora i løb i dag.
> Må man så give p-piller? Eller skal jeg hellere vente til løbetiden er

Hej Else
Man kan godt stoppe en løbetid, det står som regel på pakningen eller i den
seddel der er i pakken, men hunkatten har bedst af at fuldføre en løbetid
der er igang.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-01-03 00:08

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> seddel der er i pakken, men hunkatten har bedst af at fuldføre en løbetid

Det mente jeg nok jeg havde hørt. Men da jeg spurgte til det på klinikken,
sagde klinikdamen bare, at man sagtens kan bruge p-piller til at stoppe en
løbetid. Der fulgte ingen seddel med pillerne, det er bare blisterpakninger
puttet i en plastikpose.

Jeg tror, jeg vil nøjes med at starte Emily nu, og så må Aurora komme med i
næste uge, når hun er færdig med at løbe.

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Birgitte

Dato : 25-01-03 00:20

> Jeg tror, jeg vil nøjes med at starte Emily nu, og så må Aurora komme med
> næste uge, når hun er færdig med at løbe.
> Mvh. Else.
> www.geocities.com/gyldenk

Hej Else
Jeg tror det er en klog beslutning, har dog aldrig selv prøvet at stoppe en
løbetid, men har blot altid hørt at det ikke skulle være så godt for katten.
Da den ikke kan nøjes med kun 1 pille.
Mvh Birgitte