Angående mobilselskabet CBB
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-03 22:08

Jeg overvejer at blive kunde hos mobilselskabet CBB.
Er der nogen der har haft negative eller positive erfaringer, som de vil
dele ud af?

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : Fischer

Dato : 25-01-03 07:19

> Jeg overvejer at blive kunde hos mobilselskabet CBB.
> Er der nogen der har haft negative eller positive erfaringer,
> som de vil dele ud af?

Jeg har haft nogle små-problemer med dem, men alt sammen noget der
efterfølgende er blevet løst. De virker OK, dog ikke helt
til-fingerspidserne-professionelle.
Hvis jeg personligt skulle vælge, ville jeg tage Telmore i stedet.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : MadsD

Dato : 25-01-03 13:30

> Jeg overvejer at blive kunde hos mobilselskabet CBB.
> Er der nogen der har haft negative eller positive erfaringer, som de vil
> dele ud af?

Jeg synes de fungerer fint, men efter at Telmore har sat deres sms-pris til
20 øre, så har jeg skiftet til dem. Jeg ringer alligevel ikke så meget, så
10 øre ekstra i minutpris skader ikke mig. Men ringer du meget, så tag du
bare CBB.

De kører på Sonofons net. Det er fint. Men du kan ikke deltage i
konkurrencer o.l. som fx 1200-numrenes konkurrencer. Det har jeg indtryk af,
at man godt kan med Telmore?!?

Hilsen
MadsD

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-01-03 14:19

> De kører på Sonofons net. Det er fint. Men du kan ikke deltage i
> konkurrencer o.l. som fx 1200-numrenes konkurrencer.

Ehhh.... jo, man kan, og også alle de andre 1xxx-numre.

> Det har jeg indtryk af, at man godt kan med Telmore?!?

Det kan man også.

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : MadsD

Dato : 25-01-03 17:26

> Ehhh.... jo, man kan, og også alle de andre 1xxx-numre.
Det kan jeg ikke. Af en eller anden årsag, så når jeg fx. stemmer på nogle i
Stjerne for en aften, så får jeg bare en besked tilbage, hvor der står. "-
Sonofon - Du har ikke rettighed til at deltage i tjenesten" eller noget i
den retning.

Hilsen
MadsD

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-01-03 20:35

> [...]
> Sonofon - Du har ikke rettighed til at deltage i tjenesten" eller noget i

Hmm... jeg er næsten sikker.
Har du prøvet andre tjenester end lige fra DR?
Jeg sælger på mit site tjenester (ringetoner, logoer, spil mv.) fra SMS A/S og
der er ofte folk med numre i 606-serien der bestiller.
Nu kan jeg kun se hvilken SMSC der er brugt ved afsendelsen, og bestillingerne
bliver kategoriseret under Sonofon.
I teorien kan det altså godt være kunder der har porteret til Sonofon, men jeg
tvivler :)

Mener det var pr. 1/12-02 der blev åbnet for CBB

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : MadsD

Dato : 27-01-03 13:36

> [...]
A/S og
> der er ofte folk med numre i 606-serien der bestiller.
Kapitalist!

> Mener det var pr. 1/12-02 der blev åbnet for CBB

Ahem... okay... vil prøve noget mere så. Der har også været nogle
konkurrencer på TVDanmark tror jeg nok... og TV3, som jeg har prøvet... men
det har heller ikke virket. Nu vil jeg så prøve igen, når jeg ser en,
forholdsvis BILLIG, konkurrence

Hilsen
MadsD

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-01-03 16:35

> Nu vil jeg så prøve igen, når jeg ser en, forholdsvis BILLIG, konkurrence

Hvis 4 kr. er billigt nok, så check
http://www.smsas.com/standard/quiz.asp?intUserID=78
Jeg skal retfærdighedsvis gøre opmærksom på at det er min egen partnerkode der
er benyttet i linket herover.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : MadsD

Dato : 25-01-03 13:31

> Jeg overvejer at blive kunde hos mobilselskabet CBB.
> Er der nogen der har haft negative eller positive erfaringer, som de vil
> dele ud af?

Uuuh uuuh, glemte at fortælle, hvis du har en Nokia 3310, så kan simkortet
fra CBB godt være lige lovlig langsomt i forhold til fx Telia's.

Hilsen igen
MadsD

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-01-03 16:54

Sat, 25 Jan 2003 13:30:33 +0100, skrev MadsD, på 11 linier, i
<3e32836b$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

>Uuuh uuuh, glemte at fortælle, hvis du har en Nokia 3310, så kan simkortet
>fra CBB godt være lige lovlig langsomt i forhold til fx Telia's.

Hvad mener du med langsomt?
I min 3330 kan jeg ikke se noget forskel.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : MadsD

Dato : 25-01-03 17:25

> Hvad mener du med langsomt?
> I min 3330 kan jeg ikke se noget forskel.
Jeg ved ikk om det kun er i en 3310, men mit telefonbog bladrer langsomt.
Den er lang tid om at skifte til næste "entry", og når jeg åbner min
indbakke med 1 besked (udbakke er der også 1 besked), så tager det også et
par sekunder. Det er træls... og også en af de grunde at jeg skifter til
Telmore... hvis de altså kan flytte mit nummer.

Hilsen
MadsD

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-01-03 20:38

> [...]
> par sekunder. Det er træls... og også en af de grunde at jeg skifter til
> Telmore... hvis de altså kan flytte mit nummer.

Det hjælper dig self. ikke noget, men jeg kan fortælle at du ikke er den
eneste der døjer med det problem.
Kender selv flere med 3310'ere med samme problem.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : MadsD

Dato : 27-01-03 13:37

> Det hjælper dig self. ikke noget, men jeg kan fortælle at du ikke er den
> eneste der døjer med det problem.
> Kender selv flere med 3310'ere med samme problem.

Det er da rart jeg ikke er den eneste

H.
MadsD