Siemens M50
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-03 15:51

Kan det passe at det er meningen at min Siemens M50 ikke kan huske de
personlige instillinger, så som genvejstaster m.m. jeg har givet den, når
jeg slukker den.
Når jeg så tænder den igen er den gået tilbage til standart indstillinger og
mine genveje m.m. skal jeg så indtaste igen.

Hva kan der være galt.

--
M.V.H
Thomas

Fra : dj

Dato : 24-01-03 16:23

> Kan det passe at det er meningen at min Siemens M50 ikke kan huske de
> personlige instillinger, så som genvejstaster m.m. jeg har givet den, når
> jeg slukker den.

NEJ ....

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 24-01-03 17:56

> Kan det passe at det er meningen at min Siemens M50 ikke kan huske de
> personlige instillinger, så som genvejstaster m.m.

Ja desværre, det er også et problem på C45'eren.

Smut ned i dit lokale BlueTel eller EMTS værksted og få softwaren opdateret
gratis. De ordner det på et par timer. Du skal blot medbringe
garantibeviset.

PS: Mange af disse indstillinger - bl.a. displaylys - afhænger af hvilken
profil du har valgt og skal derfor indstilles i alle de profiler du bruger.
Nogle telefoner har dog en regulær fejl.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti :)

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 24-01-03 23:14

Hej
"Stoffer" <ttoXXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> mine genveje m.m. skal jeg så indtaste igen.

Hvis du slukker den ved at hive batteriet af ja så glemmer den
indstillingerne men det skal den ikke gøre hvis du slukker normalt.

Morten