mit TASTETUR går kold når jeg spiller.. ve~
Fra : ">> Joe

Dato : 24-01-03 17:29

kort sagt: sommetider når jeg spiller på computeren så gåt mit
tastetur kold og INGEN knapper virker...

jeg har prøvet at opdatere directx men det hjælper ikke..

kender du måske løsningen så vil jeg meget gerne have lidt hjælp..
pft.

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : danni plougmann

Dato : 24-01-03 18:54

er det trådløst
det kunne jo måske være batterierne.

Fra : ">> Joe

Dato : 25-01-03 00:21

nej det er godtnok en af de gamle med ledning.!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-03 01:46

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nej det er godtnok en af de gamle med ledning.!!

Har du prøvet om et andet tastatur virker problemfrit?

Fra : ">> Joe

Dato : 25-01-03 02:36

On Sat, 25 Jan 2003 01:45:59 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Har du prøvet om et andet tastatur virker problemfrit?

ja jeg har faktisk et ekstra tastetur liggende som jeg har haft prøvet
i nogle uger..... dog uden at det ændrede på noget. Det går stadig ned
ind i mellem..
jeg syntes at jeg har prøvet det meste men har ikke rigtig flere
ideer... jeg er ikke i tvivl om at det er en system fejl.. Men jeg
syntes ikke at jeg orker at installere windows igen..!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-03 03:45

> [...]
> ideer... jeg er ikke i tvivl om at det er en system fejl.. Men jeg
> syntes ikke at jeg orker at installere windows igen..!!

Nej, forstår det godt. Du har ikke Ghost eller Drive Image, så du kan lave
dig et image næste gang du har reformatteret og geninstalleret?

Fra : ">> Joe

Dato : 25-01-03 10:24

On Sat, 25 Jan 2003 03:44:46 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Nej, forstår det godt. Du har ikke Ghost eller Drive Image, så du kan lave
>dig et image næste gang du har reformatteret og geninstalleret?

jo jo jeg bruger godt nok ghost normalt men hvis jeg ligger den igen
igen er problemet der stadig..
Derfor tror jeg at det er bedre at starte helt forfra igen..

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-03 12:36

> Derfor tror jeg at det er bedre at starte helt forfra igen..

Tja, det ville jeg nok også gøre, surt show . Med mindre porten du
forbinder keyboardet til er lidt "ustabil", men det kender jeg ikke nok til.
Ville også prøve en reformattering og geninstallering først. Good luck.

Fra : GrandOldMan

Dato : 28-01-03 23:03

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til.
> Ville også prøve en reformattering og geninstallering først. Good luck.
Mit bud går mere på en løs forbindelse i stikket... er det kun når du
spiller...??

Har du noget software kørende i baggrunden... firewall... virusscan ??
start med at slå virusscan fra når du spiller og prøv dig frem....

der skal helst ikke kører noget overhovedet i baggrunde...

og virker din mus stadig...?

hvis den gør så er det sikker en løs forbindelse mellem MOBO og stik.

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: www.theoutlaws.tk
DOD-server: DK Bootcamp #8 [TO] ip: 80.196.136.46:27000
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet
Tjek this: www.dayofdefeat.dk