anal sex
Fra : christian simonsen

Dato : 24-01-03 07:29

Min kærste og jeg er begge interseret i anal sex men vi er lidt usikkere på
hvordan man får begyndt er der nogen der har nogle råd så det bliver en god
oplevelse for hende og at hun ikke bliver bange for det. På forhånd tak.

Fra : Henning

Dato : 24-01-03 07:44

"christian simonsen" <nico@c-i-stephansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> usikkere på hvordan man får begyndt er der nogen der har nogle råd så
> det bliver en god oplevelse for hende og at hun ikke bliver bange for

Først en udrensning, klyks kan købes på apoteket.

Dernæst lidenskab/ophidselse

Anus stimuleres med fingrene og f. eks babyolie.

Når anus giver efter for et let pres med tommelfingeren
og hun føler det dejligt og lækkert når du kører fingeren
helt ind til roden, kan du forsøge at presse penishovedet
blidt mod åbningen til det giver efter, lad evt hende styrer
ved at sætte sig ned over din penis, medens du ligger
på ryggen. Er hun meget fugtig, kan hendes fisse-safter
jo bruges til at smører din penis yderligere for at lette
indførelsen.
Husk at du aldrig må gå fra anus til skede på grund
af den bakterie-flora der altid vil være i tarmen,

MVH
Henning

Fra : Peter Vinberg

Dato : 24-01-03 09:56

Husk!!!

Brug vandbaseret glidecreme. Masser af glidecreme. Køb det på apoteket.

Det med udrensning er ikke nødvendigt hvis bare hun har været på WC
tidligere på dagen. Vi har ihvertfald aldrig haft problemer med det.

En god ide er også at bruge kondom da der er mange bakterier i anus som er
gode at ha' der men ikke andre steder.

Peter

Fra : CeeJay

Dato : 24-01-03 18:17

_.--- Peter Vinberg wrote: ---._

> Brug vandbaseret glidecreme. Masser af glidecreme. Køb det på apoteket.

Jeps det kan ikke siges for tit.
Analsex kræver især 2 ting :

Glidecreme & tålmodighed.

> Det med udrensning er ikke nødvendigt hvis bare hun har været på WC
> tidligere på dagen. Vi har ihvertfald aldrig haft problemer med det.

Heller ikke her.

> En god ide er også at bruge kondom da der er mange bakterier i anus som er
> gode at ha' der men ikke andre steder.

Det kan jeg også anbefale.
Det er også praktiskt,
Et kondom kan bare tages af og så er ens pik stadigt ren og kan bruges til
andet (evtet nyt kondom), hvorimod ubeskyttet analsex kræver at man vasker
sin pik umiddelbart efter.

> Peter

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
[SNIP]

Hvad er den af Peter .. Du forbryder dig jo mod usenet regel nummer 1 - Du
må ikke svare ovenover det du citerer.

Se, forstå og adlyd: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Mvh
CeeJay

Fra : PerX ...

Dato : 25-01-03 06:08

In article <3e30e0bc$0$83823$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> Først en udrensning, klyks kan købes på apoteket.

klyks?

--
99% af dem som sender email skriver deres svar oven over citatet. De
resterende 1% syntes det er uforskammet.

Fra : Nicolai

Dato : 25-01-03 11:53

On Sat, 25 Jan 2003 06:07:36 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote:

>klyks?

Du mener nok Klyx (240 ml) ... Den er steget fra ~22 kr. til (slår op
på Medicinpriser.dk - men da det nu er i frit salg kan man ikke se
priserne) mener det var omkring 80 kr. sidst.

Et noget billigere alternativ er Glyoktyl. Det er en lille tube med
7,5 ml og relativ skånsom. Den er rigelig effektiv til brug før anal
sex, og koster svjh ca. 50 kr. for 4 på apoteket (kan også fåes i 1
stk og 12 stk).

Klyx har jeg ved selvsyn set tømmer 125 cm op (coloscopi) hos mig.
Glyoktyl rækker måske kun 30 cm, men det er vel også nok?

Relevante oplysninger kan søges på f.eks. Netdoktor.dk og
Medicinpriser.dk - på sidstnævne kan man også finde produktresumeer.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-01-03 22:23

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hi Nicolai

> Klyx har jeg ved selvsyn set tømmer 125 cm op (coloscopi) hos mig.
> Glyoktyl rækker måske kun 30 cm, men det er vel også nok?

125 cm det er satme meget .....hvor meget tarm har man i grunden ??

Mv
Bo MM

Fra : Nicolai

Dato : 25-01-03 23:36

On Sat, 25 Jan 2003 21:22:57 GMT, "Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk>
wrote:

>125 cm det er satme meget .....hvor meget tarm har man i grunden ??

Tyndtarmen er normalt 7-8 meter lang, tyktarmen er jo 3/4 gange rundt
på maven, så de 125 er måske lige i overkanten, men jeg så da
tyktarmen samt et lille stykke op i tyndtarmen på skærmen

Det er iøvrigt noget med at breder man tarmen ud i areal så er den på
størrelse med en fodboldbane. Så hut jeg visker.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-01-03 04:09

Nicolai wrote:

> Det er iøvrigt noget med at breder man tarmen ud i areal så er den på
> størrelse med en fodboldbane. Så hut jeg visker.

Det gælder for flere organer, at indersiden er ekstremt "foldet", for
at opnå et totalt vildt hyper-ekstremt overfladeareal, med henblik på
effektiv stofudveksling med omverden. Det gælder lungerne og
tyndtarmen, men jeg er ikke sikker på om tyktarmen også er meget
foldet (biologi højniveu er efterhånden et par år siden). Skulle dog
ikke overraske mig.

--
Peter Knutsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-03 12:10

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> skrev:

> [...]
> tyndtarmen, men jeg er ikke sikker på om tyktarmen også er meget
> foldet (biologi højniveu er efterhånden et par år siden). Skulle dog

Kom nu. Det er da til at finde ud af hvor lang tarmen er, strukket ud og i
sin fulde længde osv. Jeg mener, det er 15-17 M.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Nette

Dato : 26-01-03 21:32

> [...]
> tyndtarmen, men jeg er ikke sikker på om tyktarmen også er meget
> foldet (biologi højniveu er efterhånden et par år siden). Skulle dog

He, jeg mener faktisk at jeg engang tilbage til biologitimerne fik at vide,
at hvis man bredte det hele ud, kunne det nå en halv gang rundt om
jorden...( Faktisk tror jeg, det var 1½ gang rundt, men det synes jeg virker
lidt voldsomt??).... Jeg har ledt efter dokumentation på nettet, men det er
endnu ikke lykkes for mig.
Men sig endelig til, hvis du faldet over noget

Nette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-03 23:14

Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev:

> [...]
> nettet, men det er endnu ikke lykkes for mig.
> Men sig endelig til, hvis du faldet over noget

Det du hørte i biologitimen handlede om de røde blodlegemer, og hvor langt
de rækker, når de lægges i forlængelse af hinanden.

Fra : Nette

Dato : 27-01-03 08:21

"Mark Thomas Gazel" wrote in message
> Det du hørte i biologitimen handlede om de røde blodlegemer, og hvor langt
> de rækker, når de lægges i forlængelse af hinanden.

Nej Mark, Det VAR altså noget med tarmene*G*

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 27-01-03 12:41

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in

> "Mark Thomas Gazel" wrote in message
>
> Nej Mark, Det VAR altså noget med tarmene*G*

Hvis man tog alle vore indre organer og glattede dem ud flydte de nok det
meste af Jylland for et menneske.. måske endda mere.. fik mig til at tænke
på at min matematiklærer engang regnede ud at hvis man stille samtlige
mennesker på jorden op helt esktremt tæt op af hinanden ville de kunne stå
på bornholm hele bundtet..

Ak ja vi er kuns flueklatter i det store univers

Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-01-03 13:06

> Nej Mark, Det VAR altså noget med tarmene*G*

Ok, men så er det jo nemt at regne ud.

Jordens omkreds er ca. 40.000 Km.

Et menneskes tarmlængde er så:

½ omgang = 20.000 Km.
1½ omgang = 60.000 Km

Jeg tror du tager fejl

Fra : Nette

Dato : 27-01-03 13:17

> Ok, men så er det jo nemt at regne ud.

> [...]

*G* Nej, jamen jeg snakker om ALT det vi har indenfor. Alene blodårene giver
vel en del metre, når de bliver lagt i forlængelse af hinanden.
Lad os antage, at Tomas har ret. Hvis vi lagde det hele tæt sammen, kunne vi
fylde Jylland op. Hvad nu, hvis vi lavde det hele i forlængelse af hinanden
i stedet for?

Nette

Fra : Anita

Dato : 27-01-03 15:06

> [...]
vi
> fylde Jylland op. Hvad nu, hvis vi lavde det hele i forlængelse af

Hold da fest for en bizar snak I har gang i

Som da vist, for øvrigt ,måske, tror jeg, er en anelse OT?
Hehe

/Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 27-01-03 20:56

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in
SNIP

> Hold da fest for en bizar snak I har gang i

Det er dss ikk? hehe

> Som da vist, for øvrigt ,måske, tror jeg, er en anelse OT?
> Hehe

Ja man vil nok ikke dyre sex i Jylland hvis et menneske var spredt ud over
hele halvøen på omtalte måde

Tomas

Fra : Henning

Dato : 28-01-03 06:06

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> SNIP

> Det er dss ikk? hehe

> Ja man vil nok ikke dyre sex i Jylland hvis et menneske var spredt ud

Det er da vist ikke noget der afskrækker alle og enhver, der var
en binaer gruppe der hed noget med bestiality ?Hvor der
ofte var billeder fra sektionsstuer hvor seksuel omgang med lig
florerede *ULRIK*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 26-01-03 22:29

In article <3E335161.5070205@knutsen.dk>, peter@knutsen.dk says...

> [...]
> at opnå et totalt vildt hyper-ekstremt overfladeareal, med henblik på
> effektiv stofudveksling med omverden. Det gælder lungerne og

Lungerne er foldet? Hvordan kan man trække vejret så?

Fra : Henning

Dato : 27-01-03 01:12

"PerX " <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3E335161.5070205@knutsen.dk>, peter@knutsen.dk says...

> Lungerne er foldet? Hvordan kan man trække vejret så?

De er ikke folede, men forgrenede, hvor de yderste dele
hedder alveoler, det er her der afgives kulilte og optages ilt
fra/til blodet gennem det lille kredsløb, der foregår mellem
hjertet og lungerne.

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-01-03 21:38

> Det er iøvrigt noget med at breder man tarmen ud i areal så er den på
> størrelse med en fodboldbane. Så hut jeg visker.

Nå ja ok den er selvføligt også pakket godt sammen :) men jeg så bare lige
de her 125cm for mig jeg er høj men så lant tror jeg sgu ikke en gang min
arm er fra skulder til finger spids.

Uhh der var en der forleden bildte mig ind hvis man spiste inde man gik i
sneg så ville maden Nå at gå i forrådenelse i maven :( ?

det tror jeg nu ikke på !

Mv
Bo MM

Fra : PerX ...

Dato : 26-01-03 01:14

In article <tlq43vkgiddcoelgp35qj0ubghu3ba31fp@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...

> Du mener nok Klyx (240 ml) ... Den er steget fra ~22 kr. til (slår op
> på Medicinpriser.dk - men da det nu er i frit salg kan man ikke se
> priserne) mener det var omkring 80 kr. sidst.

Ikke at navne ændringen hjalp mig, men resten af forklaringer for mig til
at gå udfra der er tale om glidecreme eller noget i den stil?

Fra : Michel Komischke

Dato : 26-01-03 01:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Ikke at navne ændringen hjalp mig, men resten af forklaringer for mig til
> at gå udfra der er tale om glidecreme eller noget i den stil?

Klyx er afføringsmiddel. Bruges til at lave en udrensning af endetarmen.

Fra : PerX ...

Dato : 26-01-03 03:51

In article <3e332c4e$0$164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, m@leet.dk
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Klyx er afføringsmiddel. Bruges til at lave en udrensning af endetarmen.

Ah.. ok. Lyder lidt voldsomt, men hvad ved jeg :)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-01-03 09:58

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en
meddelelse news:MPG.189d6b8c10f2f941989848@64.154.60.185...
> In article <3e332c4e$0$164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
m@leet.dk
> says...

> Ah.. ok. Lyder lidt voldsomt, men hvad ved jeg :)

Det er nu ikke specielt voldsomt, det bruges ofte i forbindelse
med fødsler, så man undgår at barnets pres på endetarmen
resultere i at der kommer klumper med. Derudover bruges det i
forbindelse med undersøgelser af tarmen, og diverse operationer,
f.eks. operativ fjernelse af hæmorider.

Man presser en tube klyx op i endetarmen, og efter 10-30 minutter
SKAL man på toilettet, og så bliver der gjort rent

Lars

Fra : Michel Komischke

Dato : 26-01-03 11:46

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message

> Det er nu ikke specielt voldsomt, det bruges ofte i forbindelse
> med fødsler, så man undgår at barnets pres på endetarmen
> resultere i at der kommer klumper med.

Nah, det er nu mest fordi når kvinden trykker er det de samme muskler som
når man har afføring, og derfor kan der komme andet med, end børn. Det er
ikke pga. barnets pres ;)

> Man presser en tube klyx op i endetarmen, og efter 10-30 minutter
> SKAL man på toilettet, og så bliver der gjort rent

Ved en almindelig velfungerende tarm-flora kan det have sin virkning
allerede efter 2-5 minutter. Ved træg mave helt op til 30 minutter, som du
siger.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-01-03 13:37

"Michel Komischke" <m@leet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
muskler som
> når man har afføring, og derfor kan der komme andet med, end

Det lyder meget sandsynligt, men det var altså ikke det
jordmoderen sagde...

På den anden side så nåede de ikke at give lavement ved den
sidste fødsel, og der kom nu ikke nogle klumper af den grund.

Lars

Fra : Michel Komischke

Dato : 28-01-03 19:23

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message

> Det lyder meget sandsynligt, men det var altså ikke det
> jordmoderen sagde...

Ikke vores ;)

> På den anden side så nåede de ikke at give lavement ved den
> sidste fødsel, og der kom nu ikke nogle klumper af den grund.

Jeg har kun overværet én fødsel (udover min egen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-01-03 22:20

> [...]

god
> oplevelse for hende og at hun ikke bliver bange for det. På forhånd tak.

Nå jeg ser svarene er mange .. men vil forlade mig på ( endnu en gang ) at
brette om hvordan min suverent bedre ½ del kom ind på det..... glide crem og
ikke et for stort sterin lys , jeg svæger jeg har arldirg i mit liv været
vidne itl så voldsom en erotisk reaktion godt nok har hun angiveligt fere
driftige kønshomoner ind blod celler......det her ku måles på riktor
skalaen.. det var som at tage en vulkan i udbrud blande den med pigen fra
eksoocissten 1 der hvor hovedet spinder rundt og tilføje det et epleptisk
anfald m- jeg blev sgu helt bange - sårn da :)
hun sagde sener jeg fik orgasme i hele kroppen jeg tror dte varede i 3
minutter.... anyhow devisen er nok den start med at stoppe noget op der ikke
er for stort også tag den der fra...

Mv
Bo MM