Optager til WAX -filer
Fra : Gamle

Dato : 24-01-03 21:01

Hey !

Fo noget tid sidene var den en som foreslog ASF Recorder til at "grabbe"
realplayer lyd med, hvilket det også er godt til..MEN det kan ikke "grabbe"
*.WAX filer..nogen der kan fortæller mig hvilket program jeg kan bruge ?

MVH

C:

Fra : Jan Konstmann

Dato : 24-01-03 21:46

"Gamle" <dsl36231@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
"grabbe"
> *.WAX filer..nogen der kan fortæller mig hvilket program jeg kan bruge ?

Prøv at kigge på et program, der hedder "TotalRecorder" fra
http://www.highcriteria.com/

Indtil videre er det lykkedes mig at optage al streaming audio med det -
uanset kildeformat. I demo-udgaven er man begrænset til 15 sekunders lyd,
men det koster altså ca 12$ for det "rigtige" program.

mvh
Jan Konstmann

Fra : Gamle

Dato : 24-01-03 22:39