sang med TV-2
Fra : Mikkel Sjøberg

Dato : 24-01-03 16:18

Jeg har hørt en ny sang i radioen med TV-2. Ved bare desværre ikke, hvad det
er for en. Først troede jeg det var den nye "jordens heldigste", men det er
jeg næsten lige så sikker på nu, at det ikke er. Men jeg er ikke 100%...

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om fra sangen er, at de synger noget
med et "GF-mål" og lidt andet fodboldstuff omkring FCK osv.

Er der nogen der har en titel ud fra dette ultra korte hint så vil jeg da
blive glad.

god weekend.

/MS

Fra : Troels

Dato : 24-01-03 16:22

> Det eneste jeg lige kan komme i tanke om fra sangen er, at de synger noget
> med et "GF-mål" og lidt andet fodboldstuff omkring FCK osv.

Det må være den der hedder Herlev - Det er skønt, og det er fra deres nye
album.

/Troels

Fra : Mikkel Sjøberg

Dato : 24-01-03 16:26

> Det må være den der hedder Herlev - Det er skønt, og det er fra deres nye
> album.

'Ja og mange tak for det hurtige svar. Jeg tror du har ret, for nu du siger
"det er skønt", så mener jeg faktisk at det er omkvædet.

Fortsat god weekend.

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 24-01-03 19:04

"Tjekker lige om FCK