Att: Møgelmose, 8250 look-alike deksel (co~
Fra : Erik Einum

Dato : 11-03-01 05:03

Du skrev om et web-sted i USA(?) som hadde 8250 look-alike deksel til
8210. Men du sendte aldri URL (link)... Har du denne linken?

///Mvh. EE

Fra : Møgelmose

Dato : 11-03-01 10:51

Jeg havde sgu helt glemt det igen jeg kigger lige i mine bogmærker jeg ved
ikke om jeg har det da jeg har ryddet op i mine bogmærker siden

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Møgelmose

Dato : 11-03-01 10:59

Det sted jeg fandt tilbuddet hedder www.extele.com jeg ved ikke om de stadig
har tilbuddet men det var ihvertfald ret billigt....
Jeg har ikke kigget siden igennem så jeg ved det ikke
men i mine bogmærker står der Look-A-Like Cover til 8210 det er det jeg
skrev dengang...
Håber du kan bruge det

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Devast8or

Dato : 11-03-01 16:44

Øv, de har kun 6, og de er bare nogle andre farver :/

Devast8or

Fra : Erik Einum

Dato : 13-03-01 05:02

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev
> [...]
> Jeg har ikke kigget siden igennem så jeg ved det ikke
> men i mine bogmærker står der Look-A-Like Cover til 8210 det er det jeg

Fant ikke noe "8250"-cover der jeg! Kun seks 8210-cover. Pytt-pytt,
har ikke 8210 selv, så det gjør ikke så mye, men tror kanskje broren min
kunne ha tenkt seg et med 8250-look! Så du (eller hvem-som-helst andre)
får si ifra (enten her eller pr mail) hvis dere finner noe sted!!

///Mvh. EE