Deep Blue Sea på dr1
Fra : Beowulf

Dato : 24-01-03 20:15

Film starter 21:40

--
Venligst Beowulf, Thisted
Opel Vectra 2000-16v

Fra : Jeppe Møller

Dato : 24-01-03 23:43

Den holdte vand!

Fra : // Overby

Dato : 24-01-03 23:53

> Den holdte vand!

Nej.... ruden knækkede da....

Daniel

Fra : Max

Dato : 24-01-03 23:56

Den er der bid i

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 25-01-03 13:25

"Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> writes:

> Film starter 21:40

Den var faktisk ret spændende.

Især var det genialt da Samuel L. Jackson blev ædt i sin tale. Jeg
nåede lige at tænke: "Åh nej, nu skal vi have et skud 'Hollywood
selvhøjtidlighed'", og så bliver han dælme ædt - se det var
sjovt.

Tror i andre at den scene var ironisk ment? Den virkede i hvert fald
godt.

Christoffer Olsen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 25-01-03 14:33

Bare for en ordens skyld, hvis der skulle være nogen der endnu ikke har set
filmen.

Men ellers har du ret, det er en genial scene. I forhold til genren, vel at
mærke

/Brian

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 25-01-03 18:55

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> writes:

> Bare for en ordens skyld, hvis der skulle være nogen der endnu ikke har set
> filmen.

Doh, undskyld.

--
   Mvh Christoffer Olsen

*** Thank you, mr. president:
*** http://tiddytwister.nitro.dk/bushie.jpg

Fra : David T. Metz

Dato : 26-01-03 02:44

Christoffer Olsen skriblede:
> [...]
> sjovt.
>
> Tror i andre at den scene var ironisk ment? Den virkede i hvert fald

Hæ,hæ. Da jeg så den i biffen med min (daværende) kæreste og Jackson
begyndte på talen lænede hun sig over og hviskede "Sådan en tale kunne vi
have brug for på mit arbejde" (lige inden vi så filmen havde vi talt om
nogle samarbejdsproblemer blandt medarbejderne på hendes job). Netop som
hun hvisker færdigt og kigger op på lærredet igen kommer hajen ... Det
grinede vi meget af den vinter.

David

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-01-03 15:48

"Christoffer Olsen" <christofferolsen@ninja.dk> skrev i en meddelelse
> "Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> writes:

> Især var det genialt da Samuel L. Jackson blev ædt i sin tale.

Det var det bedste ved den film. Totalt uforudset.

/jim