Bowling for Columbine (SPOILER)
Fra : spæf

Dato : 24-01-03 13:42

Så subject igår, fantatisk god film, sjov og samtidig drønalvorlig.

Jeg er især imponeret over Marylin Manson. Af alle de mennesker som bliver
interviewet, så siger han da det klogeste:

Moore: "Hvad ville du sige til unge på Columbine High School, hvis du fik
mulighed for at tale med dem? "

Marilyn Manson: "Ingenting, jeg ville høre hvad de har at sige, for det er
der ingen der har gjort endnu ! "

Tja, det er den skinbarlige sandhed. Skulderklap til Marilyn Manson.

spæf

"live long and prosper"

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-01-03 14:39

spæf <teater-lyd@ofir.dk> skrev:

> [...]
> det er der ingen der har gjort endnu ! "
>
> Tja, det er den skinbarlige sandhed. Skulderklap til Marilyn Manson.

Kunne ikke have sagt det bedre selv

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 24-01-03 16:21

> Kunne ikke have sagt det bedre selv

Prøv!
Jeg tror på dig!

/JeppeM

*glæder sig til at komme ind og se Bowling for... imorgen*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-01-03 16:32

Jeppe Møller <jeppem@gjk.dk> skrev:

> Prøv!
> Jeg tror på dig!

Been there, done that, bought the t-shirt: