DVD lakse/fiskefilm
Fra : Dan Borup

Dato : 24-01-03 09:58

Møjne

Er der lavet fiskefilm på DVD, jeg har søgt efter dem, dog uden
held.?

Gone Fishing
Dan Borup

Fra : Thpmas Franzen

Dato : 24-01-03 12:51

Ja der lavet enkelte film på DVD de fleste er dog Amerikanske og skal
bestilles fra udlandet.
Men jeg har sendt en mail til Reel Motion i danmark med samme spørgsmål og
de lovede at DVD vil v
komme med i den nærmeste fremtid men ind til videre kan de fås hos Reel
Motion i England dog
uden Danske undertekster og Amazone.co.uk har også et par stykker.

møjn

Fra : Jesper Skærbæk Jense~

Dato : 24-01-03 13:21

Jeg mener også at kunne huske, at Martin Falklind's fiskeudsendelser, er
udgivet på DVD. Man burde kunne finde mre info
på Fiskejournalen.se

Fra : Thpmas Franzen

Dato : 27-01-03 12:30

Jeg har lige fundet en amerikansk side med en god håndfuld DVD'er
http://flyfishingvideos.com/menu-how-to-fly-fish-dvd.html