Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Digital IXUS v3?
Fra : JH

Dato : 24-01-03 15:33

Jeg har set mig frygtelig varm på ovenstående kamera.
Vil også have et 128mb compact flash til.
Vil gerne have Dansk vejledning til,
men det er ikke et must.

Har set det helt ned til kr. 4339,-
hos http://www.digital4u.dk/ (tilbud).

Hvor på nettet er det bedst at handle?
Jeg tænker ikke kun på prisen - også på service.

Kan det trods alt bedre svare sig, at give lidt mere
og så købe kameraet i en fysisk forretning?

Jeg bor i 2600 Glostrup.
Er der nogen anbefalelsesværdige forretninger i nærheden?

Vh JH

Fra : **trads**

Dato : 24-01-03 15:38

Prøv at se mit indlæg fra igår kl21.42

Fra : JH

Dato : 24-01-03 16:27

**trads** wrote:
> Prøv at se mit indlæg fra igår kl21.42

Aha - købt i Tyskland.
Hvad med garantien - 2 år som i DK?
Kan du gå ind i en dansk forretning med det,
hvis der er noget galt?
Manual - på tysk? -- mit tysk er meget rustent

Vh JH

Fra : **trads**

Dato : 24-01-03 16:48

">
> Aha - købt i Tyskland.
> Hvad med garantien - 2 år som i DK?
> Kan du gå ind i en dansk forretning med det,
> hvis der er noget galt?
> Manual - på tysk? -- mit tysk er meget rustent

1år det er KUN i Dk der er 2år´s REKLAMATIONSRET.

Canon har World garanti.
Tysk manual . Men Dansk menu på Ixus

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-01-03 17:01

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> wrote in message

> ">
> >

> 1år det er KUN i Dk der er 2år´s REKLAMATIONSRET.

NYC giver 2 års garanti:
http://www.ny-camera.com/language/deutsch/index.htm

mvh
Preben

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 24-01-03 18:38

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev

> 1år det er KUN i Dk der er 2år´s REKLAMATIONSRET.

Nej, den ny købelov - som foreskriver 2 års reklamationsret - er et
EU-direktiv, som er blevet implementeret i alle EU-lande. (Herunder
Tyskland, hvis nogen skulle være i tvivl!)

mvh
Peter

Fra : A.I.

Dato : 24-01-03 19:41

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> [...]
> EU-direktiv, som er blevet implementeret i alle EU-lande. (Herunder
> Tyskland, hvis nogen skulle være i tvivl!)

....mine ord, TAK !!!

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 24-02-03 09:03

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> wrote in message

> Canon har World garanti.
> Tysk manual . Men Dansk menu på Ixus

Dansk menu, ja det kan man vel stille under indstillinger på kameraet?

men, World Garanti, hvad indebærer det lige præcis? at man kan aflevere
kameraet hos hvilken som helst canon forhandler i verden? og hvor kan man
finde noget nærmere om det, har ikke kunne finde noget på canon's
hjemmeside.

\Henrik

Fra : A.I.

Dato : 24-01-03 15:40

"JH" <jyhj@@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har set mig frygtelig varm på ovenstående kamera.
> Vil også have et 128mb compact flash til.
> Vil gerne have Dansk vejledning til,
> men det er ikke et must.

køber du i danmark får du en dansk eller en skandinavisk manual med...måske
du kan hente den i pdf format på canon.dk

> Hvor på nettet er det bedst at handle?
> Jeg tænker ikke kun på prisen - også på service.
....prøv prisindex.dk

> Kan det trods alt bedre svare sig, at give lidt mere
> og så købe kameraet i en fysisk forretning?
....det er op til dig at vuderer?...måske du skulle købe dit kamera det samme
sted som du køber dit næste fjernsyn !!!

> Jeg bor i 2600 Glostrup.
> Er der nogen anbefalelsesværdige forretninger i nærheden?
....jeg er ikke så kendt på Sjælland, men ved der ligger en god butik i kbh.
der hedder www.kamerahuset.dk eller www.bingo-foto.dk

HILSEN ANDERS

Fra : Peter Rinder

Dato : 24-01-03 16:30

> køber du i danmark får du en dansk eller en skandinavisk manual
med...måske
> du kan hente den i pdf format på canon.dk

Det kan godt være det bare er mig der ikke er god til at finde ting, men
helt præcist hvor kan den findes?

/Peter

Fra : A.I.

Dato : 24-01-03 17:05

læs hvad jeg skriver: ...MÅSKE du kan hente den i pdf format på canon.dk !!!

Fra : Thomas

Dato : 24-01-03 15:41

Digital4u er en fysisk forretning på Frederiksberg. En af mine venner har
lige købt hos dem sammen kamera og han er meget glad for det. Det er dog
tysk brugsanvisning, men det må man tage med i købet. Han har ikke haft
nogen problemer med kameraet, så kender ikke deres service, men jeg føler
mig meget mere tryg end hvis forretningen lå i tyskland.
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-01-03 16:27

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> wrote in message
> Digital4u er en fysisk forretning på Frederiksberg. En af mine venner har
> lige købt hos dem sammen kamera og han er meget glad for det. Det er dog
> tysk brugsanvisning, men det må man tage med i købet.

Næh, det behøver man ikke, hvis kameraet købes i Danmark har man krav på at
få dansk brugsanvisning/manual med.

mvh
Preben

Fra : J@N

Dato : 24-01-03 19:40

> [...]
> og så købe kameraet i en fysisk forretning?
>
> Jeg bor i 2600 Glostrup.
> Er der nogen anbefalelsesværdige forretninger i nærheden?

Kamerahuset på Frederikssundvej er en rigtig fotobutik og er superbillig.
Har i gennem de sidste fire år købt fem digicams der.
Jan