Vejle
Fra : Battlefield´s

Dato : 24-01-03 13:08

hej
Til jer der skal til Vejle i week-enden:
Er der nogle der har adressen på hallen?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Signe Sørensen

Dato : 24-01-03 13:35

> hej
> Til jer der skal til Vejle i week-enden:
> Er der nogle der har adressen på hallen?
> Hilsen Vibeke

Hejsa.

Jeg skal måske derover og kigge i morgen.
Ja jeg har adressen:
Kirkebakkehallen, Kirkebakken 9, 7120 Vejle Ø

Med venlig hilsen
Signe Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Thomsen

Dato : 24-01-03 13:42

Adresse er:

Kirkebakkehallen
Kirkebakken 9,
7120 Vejle Øst

Der er åbent for publikum fra 10.30 til 18.00

Hilsen Pia

Fra : Falcon

Dato : 24-01-03 15:00

>hej
>Til jer der skal til Vejle i week-enden:
>Er der nogle der har adressen på hallen?
>Hilsen Vibeke
>

>---
BTW. Hvilken af dagene er der British Shorthair og Perser Exotic??

mvh Falcon

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-01-03 15:46

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev...
> BTW. Hvilken af dagene er der British Shorthair og Perser Exotic??

Begge er om søndagen, hvor der er hhv. Kort- og Langhår

Info findes på www.perseren.dk

Mvh. Camilla

Fra : sanne

Dato : 24-01-03 17:23

Er der nogen som kender tidspunkterne - det gider de ikke skrive på
www.perseren.dk og jeg vil gerne kigge søndag.

Hilsen
Susanne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-01-03 17:39

"sanne" <s_hoghREMOVE@post1.tele.dk> skrev...
> Er der nogen som kender tidspunkterne - det gider de ikke skrive på
> www.perseren.dk og jeg vil gerne kigge søndag.

Jo, det står der da... godt nok ikke med link til, men det står lige under
"dyrlægekontrol og in-check" - her er det direkte link til info'en
http://www.perseren.dk/udstilling/spiseseddel_Vejle.htm
Og Pia har skrevet det i sit indlæg også (publikum fra 10.30-18)

Mvh. Camilla