Lysstofrør og farver
Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 24-01-03 17:54

Hej NG

Jeg har tidligere kun benyttet dagslys rør til mit akvarie, men synes at
farverne på fiskene er en smule kedelige i forhold til f.eks de fisk man ser
hos dyrehandlere.

Hvilket rør kan evt. kombineres med dagslys rør, som frembringer farverne
kraftigere i fiskene??? Og så gerne uden at akvariet mister lyset for
meget.... altså lysstyrken ... hmm....

Hvad har folk gjort sig af erfaringer på dette område???

Mvh Dennis

Fra : Odb

Dato : 24-01-03 20:15

Køb rør af mærkerne Triton og Akvastar.... Jeg har en kombination af disse,
og de fremhæver fiskenes farver vildt meget. Jeg har købt mine af Ciclide
centeret men det forhandles sikkert mange steder ???

Brian