MS Windows
briani 27239
XP - ændre RAM til shared grafikkort? Hvor~
Fra : Osten

Dato : 24-01-03 20:41

Hvor er det nu at jeg ændre subj.?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-03 20:53

"Osten" <jpeace73@SPAMhotmail.com> skrev :

>Hvor er det nu at jeg ændre subj.?

Uden at vide det med sikkerhed, mon ikke det skal ændres i bios?

Fra : Osten

Dato : 24-01-03 21:55

> Uden at vide det med sikkerhed, mon ikke det skal ændres i bios?

Jeg har set det før hvor jeg kan ændre det, i XP. Men nu kan jeg ikke finde
det...

Fra : Thomas

Dato : 25-01-03 02:47

"Osten" <jpeace73@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set det før hvor jeg kan ændre det, i XP. Men nu kan jeg ikke
finde
> det...
Det har jeg pænt svært ved at tro eksisterer som en del af win xp.. det er
muligvis tildelingen af ram til forskellig applicationer hvis du kører i PCI
mode, men det er en application der er indbygget i hardwarespecifikke
drivers.. men tildelingen af ram til agp foregår, efter bedste viden, så
godt som altid i bios.

Venligst

Thomas

Fra : Osten

Dato : 25-01-03 15:54

"Thomas" <Brunsviger@GRRRhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mode, men det er en application der er indbygget i hardwarespecifikke
> drivers.. men tildelingen af ram til agp foregår, efter bedste viden, så

Ok!
Underligt nok kan jeg ikke engang komme ind i bios'en. Har prøvet med F1, F2
og DEL... Men det kan jo ikke passe at jeg ikke kan komme derind. Det er
ikke en Compaq eller lign. jeg har jo.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-01-03 00:05

Tryk DEL under opstart når den skriver det. Hvis ikke DEL så tryk det
den beder om i stedet.