MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Erfaringer - Windows XP Service Pack 1
Fra : kim

Dato : 24-01-03 18:49

Jeg har hørt nogle rygter omkring Windows XP Service Pack 1
at den skulle gøre ens OS ustabilt...
Hvad er Jeres erfaringer ?

Mvh Kim

Fra : Jacob Strue[9000]

Dato : 24-01-03 18:54

Jeg installerede en beta version og fik nogle irriterende opdateringer til
bl.a. sound-options. Det gjorde at jeg til tider måtte genopsætte mine lyd
og mikrofon indstillinger. Det skete ofte at min mic. ikke virkede i CS, og
så måtte jeg ind igen og igen og sætte indstillingerne korrekt....

Jeg har siden formateret HDD og IKKE installeret SP1 igen...

Min mening...

Jacob.

Fra : Leony

Dato : 25-01-03 11:04

"Jacob Strue[9000]" <strueNOSPAM@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e317dc8$0$2584$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

> Jeg installerede en beta version og fik nogle irriterende
> opdateringer til bl.a. sound-options.

Man kan vel ikke sammenligne en tidlig beta med den endelige version.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : B.R.

Dato : 24-01-03 19:10

kim wrote:
> Jeg har hørt nogle rygter omkring Windows XP Service Pack 1
> at den skulle gøre ens OS ustabilt...
> Hvad er Jeres erfaringer ?
>
> Mvh Kim

Jeg har brugt den officielle udgave af XP til win XP pro DK og har kun godt
at skrive

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Pico

Dato : 24-01-03 21:41

B.R. wrote:
> [...]
Ingen problemer her.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 24-01-03 23:22

kim skrev:

> Jeg har hørt nogle rygter omkring Windows XP Service Pack 1
> at den skulle gøre ens OS ustabilt...
> Hvad er Jeres erfaringer ?

Min WinXP Pro UK kører fint med SP1.
(Jeg valgte at opdatere WinXP-cd'en med SP1 og installere det hele
forfra dengang SP1 kom på gaden).

Madsen.

Fra : Klaus

Dato : 24-01-03 23:36

"kim" <kim@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt nogle rygter omkring Windows XP Service Pack 1
> at den skulle gøre ens OS ustabilt...
> Hvad er Jeres erfaringer ?
Ingen probs her.
Klaus

Fra : Peter

Dato : 25-01-03 21:51

"kim" <kim@nowhere.invalid> wrote in message
: Jeg har hørt nogle rygter omkring Windows XP Service Pack 1
: at den skulle gøre ens OS ustabilt...
: Hvad er Jeres erfaringer ?
:
: Mvh Kim
:

Har købt Windows XP UK Pro OEM og hentet alle 131 MB. Ingen problemer
overhovedet. Det eneste jeg kan se fysisk er at man har fået en ekstra
options inde i Installa/remove software. Du kan iøvrigt slipstreame SP1 ind
i en Windows XP installation så den automatisk er installeret når du
installere XP - ret praktisk.

Hilsen fra Peter

Fra : Onkel Ond

Dato : 26-01-03 14:03

Peter wrote:
> Du kan iøvrigt slipstreame
> SP1 ind i en Windows XP installation så den automatisk er installeret
> når du installere XP - ret praktisk.

Gider du lige forklare?
Hvad gør du, hvad dækker begrebet "slipstreame" over?
Hvad kræver det?

/Onkel Ond

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 26-01-03 14:16

Jeg oplevede, at tekst i IE var i kursiv efter installation af SP1. Ret
irriterende bivirkning.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Madsen

Dato : 26-01-03 14:46

Onkel Ond skrev:

> Hvad gør du, hvad dækker begrebet "slipstreame" over?

At integrere end service pack på Windows-cd'en så du ikke behøver at
installere service pack'en efterfølgende. Den ryger altså ind når du
installerer Windows fra cd'en.

<http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html>

Madsen.

Fra : Onkel Ond

Dato : 26-01-03 15:19

Madsen wrote:
> At integrere end service pack på Windows-cd'en så du ikke behøver at
> installere service pack'en efterfølgende. Den ryger altså ind når du
> [...]

Tak for svaret!
God søndag...

/Onkel Ond

Fra : Peter

Dato : 26-01-03 15:22

"Onkel Ond" <jafj_usenet@hotmail.PUNKTUM.com> wrote in message
: Madsen wrote:
: > At integrere end service pack på Windows-cd'en så du ikke behøver at
: > installere service pack'en efterfølgende. Den ryger altså ind når du
: > installerer Windows fra cd'en.
: >
: > http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html
:
: Tak for svaret!
: God søndag...
:

Så slipper jeg for det =) - dette tricks bruges iøvrigt også under
LongHorn-installationen har jeg set...

Hilsen fra Peter