MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP startup: Previous operating system
Fra : Mr. Smith

Dato : 24-01-03 11:14

Hej, jeg har netop geninstalleret XP efter at have formateret.
Når jeg starter maskineriet får jeg en dos prompt, hvor jeg skal vælge
mellem XP og "previous operatingsystem".

Hvordan fjerner jeg dette valg, således at XP vælges som standard - for der
er ikke noget tidligere operativ system installeret.

//smith

Fra : Klitgaard

Dato : 24-01-03 11:18

"Mr. Smith" <no@email.net> skrev i en meddelelse

> Hvordan fjerner jeg dette valg, således at XP vælges som standard - for
der
> er ikke noget tidligere operativ system installeret.

Denne computer -> Egenskaber -> Avanceret -> Start og Genoprettelse ->
Indstillinger -> Rediger -> Fjern den linie der ikke skal være der.

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Mr. Smith

Dato : 24-01-03 11:51

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> wrote
> Denne computer -> Egenskaber -> Avanceret -> Start og Genoprettelse ->
> Indstillinger -> Rediger -> Fjern den linie der ikke skal være der.

- Tak, fjernede:
C:\="Previous Operating System on C:"

// smith