Outlook 2000
Fra : Henrik Holm-Hansen

Dato : 24-01-03 19:51

Hejsa,

Jeg bruger Outlook 2000 som mit mailprogram. I dag ville jeg rydde lidt op,
og fik slettet en masse filer, men filen outlook.pst, der er "styrefilen"
til Outlook - den blev ikke mindre...........!!!!

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man komprimerer Outlook efter at
have slettet en masse mails.

På forhånd tak.

Mvh
Henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-03 00:06

"Henrik Holm-Hansen" <henrik@multimail.dk> skrev
>men filen outlook.pst, der er "styrefilen"
> til Outlook - den blev ikke mindre...........!!!!

Har du også huskede at tømme mappen slettet post?

> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man komprimerer Outlook

Om hvordan du komprimere PST filen kan du læse ved at benytte hjælp i
Outlook

--
Søren Blom
soren@blom.dk